  • 41. Data: 2004-12-05 11:06:42
    Temat: Re: Absurdalny przepis - jak się odwołać
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > Masz na to jakiś dowód? Bo jeśli nie, to Twoja powyższa wypowiedź kwalifikuje
    > się pod Art. 212 KK...

    Oczywiście. Zeznania pokrzywdzonej.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 42. Data: 2004-12-05 11:08:42
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    > No co Ty nie powiesz... Ja może raz jeszcze powtórzę, że wiele osób tak to
    > żargonowo określa, bo jest krócej i prościej się wymawia...I tyle.

    A może dlatego, że nie wie o różnicach pomiędzy jednym i drugim? I tyle.

    Czarek Gorzeński

  • 43. Data: 2004-12-05 11:17:37
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak wrote:
    > Tak.

    bredzisz

    > Proponuję spróbować dojść :-) Życzę zdrowia...

    Po prostu nie płacić. Zastanów się kto i co będzie musiał udowodnić
    jeśli pasażer powoła się na tekst przepisów ze strony internetowej.
    To jeszcze jedno pytanie - na dworcu, w kasie, znadjduje sie nieaktualny
    tekst przepisów, a podróżny działa zgodnie z nim. Mozna go ukarać czy nie?

    KG

  • 44. Data: 2004-12-05 11:18:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aleksander Kwaśniak wrote:

    > Masz na to jakiś dowód? Bo jeśli nie, to Twoja powyższa wypowiedź kwalifikuje
    > się pod Art. 212 KK...

    bredzisz

    KG

  • 45. Data: 2004-12-05 11:19:51
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Czarek Gorzeński wrote:
    > A może dlatego, że nie wie o różnicach pomiędzy jednym i drugim? I tyle.

    Widzisz, Olo marzy o prawie legitymowania, wystawiania mandatów,
    zatrzymywania, a najlepiej i wymierzania kary chłosty przysługujących
    kontrolerom.

    KG

  • 46. Data: 2004-12-05 11:35:55
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl> popełnił 05 gru 2004
    na pl.soc.prawo utwór news:coupof$7g0$1@inews.gazeta.pl:

    > Masz na to jakiś dowód? Bo jeśli nie, to Twoja powyższa wypowiedź
    > kwalifikuje się pod Art. 212 KK...
    Przecież mówi, że proponowali, to dowód.

    --
    pozdro
    poreba