  • Data: 2022-09-23 01:39:35
    Temat: Re: Absurdalne regulaminy cookies
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-09-22, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Do "ksiazki kontaktow". Albo prosi o import z pliku.

    > I nigdy mu nie zaimportowałes kontaktow, albo nie wyraziles zgody na
    > telefonie?

    Sprawidziłem sam z ciekawości i moja lista kontaktów na FB pokrywa się w
    całości z listą z Whatsupa, za to nie pokrywa się listą telefonu. Nie
    kojarzę abym wydawał kiedykolwiek zgode i mało prawdopodobne abym to
    zrobił bo jestem na takie zgody uczulony, no ale wiadomo kto jest
    właścicielem whatsupa.

    Dodatkowo zaintrygowały mnie strony, które niby polecam, i nie są to
    strony, które kiedykolwiek polecałem, a prawdę mówiąc wręcz przeciwnie,
    są to strony, gdzie nabazgralem coś o danej firmie negatywnego.

    A, że FB śmierdzi w najgorszy sposób, to wcześniej zdarzyło mi się
    przekonać, widząc właśnie polecenia stron od znajomych. Ponieważ wybór
    tych stron był od czapy, więc się znajomych zawsze pytam, czy serio
    polecają to czy tamto, i najczęściej nie polecają. Słowem, wygląda na
    ordynarną, marketingową manipulację.

    --
    Marcin