  • Data: 2022-09-27 14:21:38
    Temat: Re: Absurdalne regulaminy cookies
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 21 września 2022 o 17:20:03 UTC+2 rowerex rowerex napisał(a):

    > Aby było śmieszniej, z poziomu fejsbuka nie mogę znaleźć niczego, co
    > by pozwalało tą listę adresów edytować lub usuwać, a w ściągniętym
    > spisie jest przycisk "Zobacz na Facebooku" z linkiem, tyle,
    > że po kliknięciu jest komunikat o błędzie i nieistniejącej stronie.

    Poszukałem i znalazłem taką oto stronkę:
    https://www.the-parallax.com/whats-in-facebook-data/
    a w niej link:
    https://www.facebook.com/invite_history.php
    w którym w końcu można tą listę adresów skasować!

    Na samym fejsbuku też można się do tego dostać, ale jest to trudne,
    bo trzeba mocno pogrzebać w "Ustawieniach Facebooka na
    urządzenia mobilne", a tam jest np. taka ciekawostka jak opcja
    "ciągłego przesyłania kontaktów"z urządzeń mobilnych i aplikacji do
    fejsbuka...

    Pozdr-
    -Rowerex