    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aborcja...
    Date: Thu, 3 Feb 2005 15:54:52 +0100

    > Zrozum przemku, ze moze Z WIARY wynikac,
    > ze tu nic dochcenia badz nie chcenia nie ma.
    >
    > Niemozna zamordowac czlowieka dlatego,
    > ze jegoojciec jest gwalcicielem..

    jakiego czlowieka, jakiego dziecka,

    sa prepoaraty ktore sie podaje zaraz po fakcie.
    Nie mam na mysli moemntu kiedy tam juz cos zacznie sie ksztaltowac bo
    wtedy
    to rzeczywiscie bedzie morderswto.

    P.

    ps.

    > I totez niejest podstawa do morderstwa..

    morderstwo n III, Ms. ~wie; lm D. ~derstw
    <przestępstwo polegające na pozbawieniu życia człowieka; mord, zabójstwo>

    człowiek m III, DB. -a, W. -u a. (podniośle) ~ecze, N. ~kiem; lm p.
    ludzie
    1. <Homo sapiens, istota żywa z rodziny człowiekowatych, z rzędu
    naczelnych wyróżniająca się wśród innych najwyższym rozwojem psychiki i
    życia społecznego, jedyna posiadająca kulturę i zdolna do jej tworzenia>

    udowodnij mi ze to cos po gwalcie (na przestrzeni 2 dni) jest czlowiekiem

    > To KWESTIA WIARY...

    wiary w co?

    > Masz inna wiare...

    sprecyzuj.