  • Data: 2005-02-03 16:56:40
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jolanta Pers wrote:

    > 1. Nie mam ochoty wdawać się w akademickie rozwiązania, czy 2, 4, 8 komórek
    > to człowiek, czy nie.

    Ahem... Wiem, że jako mężczyzna nie powinienem wiedzieć o przebiegu
    ciąży więcej, od kobiety ;-) niemniej jednak chciałbym zwrócić uwagę, że
    te '8 komórek' to tak krótka chwila po zapłodnieniu, że zapłodniona
    komórka jajowa nawet nie zdąży daleko w jajowodzie zawędrować.

    Po zagnieżdżeniu - kiedy można już mówić o aborcji - jest tych komórek
    jest jakby 'troszeczkę' więcej, czyż nie?

    > 2. Niechciana ciąża to zawsze dramat.

    Cóż, obecnym dramatem moich rodziców jest moja 'droga' babcia - osoba
    wyjątkowo wredna, kłopotliwa, złośliwa i niezrównoważona.

    To co, kto mi pomoże znaleźć kasę na 'zabieg usunięcia', hmm? ;-P

    I niech nikt nie śmie krytykować, bo to prywatna i delikatna! ;->

    Ale abstrahując od kwestii moralnych, religijnych czy politycznych (bo
    to nie ta grupa), to aborcja jest przestępstwem - i człowiek pytał się o
    kwestie prawne, a nie o czyjeś poglądy na temat wartości ludzkiego
    życia, definicji człowieka itepe

    Co do pytania autora wątku, to IMHO w takiej sytuacji jakiekolwiek
    działania większego sensu nie mają - niczego konkretnego tak na prawdę
    nie wiadomo ('słyszałem', 'podobno', 'z dobrze poinformowanego źródła'
    ;) ), żadnych dowodów nie ma... Powołasz się na tego rzekomo
    zbierającego na aborcję, a on powie, że zmyślasz, albo że żartował - a a
    zbierał na coś innego... Bez sensu.

    Tak na marginesie: w dobie antykoncepcji, włącznie z awaryjną
    antykoncepcją 'po', doprowadzić do 'niechcianej ciąży' to chyba tylko
    wyjątkowe gamonie mogą - a tacy w ogóle nie powinni zezwolenia na seks
    dostać ;->