  • Data: 2005-02-03 14:38:12
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek wrote:

    > bo rzecze:
    >
    > A w którym to miejscu - konkretnie proszę - nie trzymałem się biologii
    > tylko wywlekłem swoją wiarę?
    >
    > Arek

    Mieszasz osobnika - postac dorosla,
    z "orgnizmem"

    zygota moze dac poczatek zarowno
    jednego zycia ludzkiego (oczywiscie),
    jak i dwoch , moze das "zroslaka",
    takie syjamskie, z ktorych jedno moze nie dozyc,
    a moze byc poczatkiemLUDZKIEGO organizmu,
    ktory ze wzgledu na genetyzcne wady
    NIE MA SZANS udosnac do osoby doroslej.

    NIe istnieje POZARELIGINY argument,
    ze nie wolnozabijac ORGANIZMU ludzkiego..

    Zywy ludzki organizm moze byc w siwetle prawa
    "uznany za zmarlego" i odlazcony od podczymujacej
    zycie TKANEK LUDZKICH aparatury..

    Ochronie prawnej podmiotowej podlegfa PODMIOT
    prawa. ochrona "dziecka poczetego", zawsze byla
    "przedmiotowa", dopiero ze wzgledow religijnych wprowadzono
    do kodeksu "dziecko poczete"...

    No to na razie

    Boguskaw