  • 31. Data: 2008-02-08 16:06:37
    Temat: Re: Abonament RTV, a kablówka/satelitki
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 07 Feb 2008 14:24:33 -0600,
    witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    Pięć lat już jest do przodu... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 17:06:17 user up 11611 days, 5:01, 1 user, load average: 0.05, 0.04, 0.09 ]

    I never hated a man enough to give him his diamonds back. -- Zsa Zsa Gabor

  • 32. Data: 2008-02-08 21:25:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Thu, 07 Feb 2008 14:24:33 -0600,
    > witek <w...@g...pl.invalid> screamed:

    > Pięć lat już jest do przodu... ;)

    A nie byłbym taki pewny jak jest z przedawnieniem w administracji.
    Nie pamietam tez jaka jest wysokosc kary, bo takowa tez jest.

  • 33. Data: 2008-02-12 09:50:40
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 7 Feb 2008 10:32:15 -0800 (PST), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Mozna tez moim po prostu przestac placic. od 8 lat pies z kulawa noga
    > sie nie zainteresowal.

    Ważne abyś teraz dowiedział się czy taki okres ulega przedawnieniu.
    Nie pomnę czy w administracji jest 5 lat lub więcej ale 8 lat to daje duży
    rachunek (włącznie z odsetkami). Obawiam się, że prędzej czy później się
    upomną.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 34. Data: 2008-02-12 09:53:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ===Tomy=== pisze:

> [...]
    > rachunek (włącznie z odsetkami). Obawiam się, że prędzej czy później się

    Kiedyś szukałem informacji na temat jakiegoś szczególnego okresu
    przedawnienia tych roszczeń i nic nie znalazłem. Uważam zatem, że
    pozostaje standardowy 10-letni okres przedawnienia.

    Abonamentu jak najbardziej płacić nie trzeba, ale należy pamiętać o
    wyrejestrowaniu się.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz