  • 11. Data: 2008-08-05 10:31:23
    Temat: Re: Abonament RTV
    Od: Cephiros_VII <c...@w...pl>

    Liwiusz pisze:
    > Jednym z moich "ulubionych" argumentów za abonamentem było
    > stwierdzenie, że bez TVP ludzie z małych miasteczek nie będą mieli
    > dostępu do ambitnej kultury, na przykład do muzyki klasycznej.

    Taa. Brzmi to bardzo przekonywująco w sytuacji kiedy taka DODA dostaje
    120 000zł miesięcznie z abonamentu za 'występ' w Tańcu...
    Jaki kraj taka kultura wysoka :P

  • 12. Data: 2008-08-05 10:34:48
    Od: Cephiros_VII <c...@w...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "dddd" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sponsorujesz nawet kupując nagrywarkę i czyste płyty cd (część kwoty
    > idzie do ich kieszeni).
    > Zresztą wystarczy to przeczytać:
    > http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=9524&Pirac
    ili+wlasny+utwor+w+celu+promocji...
    > Pewnie w Polsce jest podobnie.

    I nie tyczy się to tylko płyt ale również np. kserokopiarek i
    drukarek, Chociaż w tym wypadku kasa idzie do innej organizacji.

  • 13. Data: 2008-08-05 10:35:24
    Od: "dddd" <d...@w...pl>

    > Sponsorujesz nawet kupując nagrywarkę i czyste płyty cd (część kwoty idzie
> [...]

    Trzeba zrobić jakieś porządne dehumanize. Wykosić tych artystów i dostrzegać
    tylko piękno sztuki industrialnej ;)
    a tak BTW to teraz pamieci USB 4GB kosztują nawet 20zł. Ciekawe ile będzie
    to kosztowało za 2 lata - to jest sztuka ;)

  • 14. Data: 2008-08-05 10:49:58
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Cephiros_VII pisze:
    > Liwiusz pisze:

    > Taa. Brzmi to bardzo przekonywująco w sytuacji kiedy taka DODA dostaje
    > 120 000zł miesięcznie z abonamentu za 'występ' w Tańcu...
    > Jaki kraj taka kultura wysoka :P

    He he he he, albo Twoje pieniądze na kolejny sezon "M jak mdłości"... Ci
    co płacą niech dalej płacą i płaczą. Ja tylko płakać mogę :-(
    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 15. Data: 2008-08-05 11:17:42
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 5 Sie, 11:36, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > dostępu do ambitnej kultury, na przykład do muzyki klasycznej.
    >
    > Przemyśl to i wczuj się w skórę tych ludzi ;)

    Nie slyszales jak wiceprez TVP1 powiedzial ze "Gwiazdy gibaja sie na
    lodzie" jest programem misyjnym bo zacheca ludzi do uprawiaia
    lyzwiarstwa?

  • 16. Data: 2008-08-05 11:24:27
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Tristan wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 11:13
    > (autor dddd
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <g795lp$ias$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Tak, płaci się podatek od posiadania telewizora.

    Jesli jest mozliwy na nim odbior. Niepodlaczony telewizor dziala jako
    wyswietlacz, np. gier z playstation...

  • 17. Data: 2008-08-05 11:43:01
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 5 Aug 2008 11:32:56 +0200, dddd napisał(a):

    > Niech wprowadzą opłatę za oddychanie.

    Przecież to inna nazwa "klimatycznego" - który funkcjonuje od wieków ;P

  • 18. Data: 2008-08-05 11:45:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 12:31
    (autor Cephiros_VII
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g799pt$suf$1@news.interia.pl>):

    > Taa. Brzmi to bardzo przekonywująco w sytuacji kiedy taka DODA dostaje
    > 120 000zł miesięcznie z abonamentu za 'występ' w Tańcu...
    > Jaki kraj taka kultura wysoka :P

    Ić i wróć, jak zaczniesz rozróżniać TVN od TVP. Poza tym, że różni je jedna
    literka w nazwie, to także kilka literek w grupie docelowej (TVN celuje w
    wykształciuchów).

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-08-05 11:46:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Herald pisze:

    > Przecież to inna nazwa "klimatycznego" - który funkcjonuje od wieków ;P

    I podobnie jak w abonamencie RTV - nie liczy się sam fakt oddychania,
    ale sama jego możliwość ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 20. Data: 2008-08-05 11:50:18
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    dddd pisze:

    > Jak to? Ide^ na zagraniczn? produkcje^ i z tego polscy arty?ci maj? jakie?
    > pieni?dze?

    Tak, jakas kasa z kazdego sprzedanego w PL biletu idzie dla tych
    psuedoartystow. Wydaje mi sie ze jest to 7%, ale nie jestem pewien
    dokladnie.

    --
    Regards,
    Maverick