  • 1. Data: 2002-03-10 11:53:47
    Temat: ATI DVD
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    Czy ktos moze mi przeslac numer ID do instalacji ati dvd 5.0. Nigdzie
    nie moge tego znalezc. jest podobno na plytkach z jakkolwiek wersja ati
    dvd.

    Z gory dzieki
    --
    Z powazaniem:
    Daniel

  • 2. Data: 2002-03-10 11:55:43
    Temat: Re: ATI DVD
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <M...@n...tpi.pl>, d...@h...pl says...
    > Czy ktos moze mi przeslac numer ID do instalacji ati dvd 5.0. Nigdzie
    > nie moge tego znalezc. jest podobno na plytkach z jakkolwiek wersja ati
    > dvd.

    Sorry nie tutaj mialo isc.
    --
    Z powazaniem:
    Daniel

  • 3. Data: 2002-03-10 12:07:40
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Daniel napisał(a):

    > Czy ktos moze mi przeslac numer ID do instalacji ati dvd 5.0. Nigdzie
    > nie moge tego znalezc. jest podobno na plytkach z jakkolwiek wersja ati
    > dvd.

    Na ciekawą grupę to wysłałeś ;-)
    Zaraz będziesz zlinczowany ;-)

    Kaja

  • 4. Data: 2002-03-10 13:40:13
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 10 Mar 2002 12:53:47 +0100, Daniel <d...@h...pl>
    zakodował:

    >Czy ktos moze mi przeslac numer ID do instalacji ati dvd 5.0. Nigdzie
    >nie moge tego znalezc. jest podobno na plytkach z jakkolwiek wersja ati
    >dvd.

    Czy testujesz, czy na tej grupie są prokuratorzy? ;)

    A swoją drogą, to ciekawe, że anulowanie posta przerasta większość
    internautów ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-03-11 15:14:56
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    [....]

    > A swoją drogą, to ciekawe, że anulowanie posta przerasta większość
    > internautów ;)

    Pikanterii dodaje fakt, iz cancele sobie a archiwum google sobie i tam
    wszystko jest ;)