  • Data: 2012-01-23 10:27:01
    Temat: Re: ASTER i UPC (kablówka)
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 09:00:39 +0100, Nixe napisał(a):

    > Podobnie jak nowy właściciel nie musi chcieć dalej zatrudniać
    > "kupionych" wraz z firmą pracowników.

    Nikt go nie zmusza przecież do "zakupu" tego zakładu.
    To jego wybór, i musi wiedzieć że jak już kupuje to z "inwentarzem", który
    jednak może zdecydować że ma go (tego NOWEGO) w dupie i się po prostu
    zwolnić, i to z winy leżącej po stronie pracodawcy :)

    > Z racji tego, że jestem - jak sam nick wskazuje - kobietą,

    To insynuacja. Pochlebiasz sobie.
    Jakim niby cudem "nixe" ma mówić że za nim stoi .. kobieta??
    To przecież bezpłciowa nazwa :)
    I szukając w goglu natrafiamy na:
    - lampy, zegarki, diody, hotel ... ale nie na kobiety ;))))
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Nixe&oq=Nixe&aq=
    f&aqi=g10&aql=&gs_sm=e&gs_upl=725158l725794l0l725977
    l4l4l0l0l0l0l192l481l0.3l3l0

    Pomijamy grafiki, bo jak wiadomo, "jest tam wszystko" ;)
    Ten profil na fotoblogu jest twój? ;))))