  • Data: 2012-01-23 11:18:18
    Temat: Re: ASTER i UPC (kablówka)
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jfeiab$ihm$1@inews.gazeta.pl...

    > Tylko że ja pamiętam jak na tej grupie właśnie podawano gotowe art z
    > różnych kodeksów i ustaw, a nie głupie odpowiedzi typu "bo ja tak uważam
    > i tak ma być" - oczywiście bez podania jakiejkolwiek podstawy prawnej.

    Skoro nie ma podstawy prawnej do rozwiązania Twojego problemu, to czego
    właściwie oczekujesz?
    Zajrzałaś do umowy z Aster czy nadal nie? :>

    > Jakoś ja jak odpowiadam to w 90% podaję z zasady treść odpowiednieho aktu
    > prawnego a nie wymądrzam sie.

    No to przykro mi, że nikt nie potrafi podać Ci art. z KC, który umożliwiłby
    Ci rozwiązanie umowy w takim trybie, w jakim oczekujesz. Zresztą KC jest
    dostępny w sieci - może zajrzyj i sama poszukaj.

    N.