  • Data: 2012-01-23 11:14:05
    Temat: Re: ASTER i UPC (kablówka)
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Nikt go nie zmusza przecież do "zakupu" tego zakładu.

    Do zakupu zakładu nie (w sensie zasobów kapitałowych), choć też różnie to
    bywa.
    Ale niekoniecznie musi mieć chęć "kupowania" zasobów ludzkich.

    > Jakim niby cudem "nixe" ma mówić że za nim stoi .. kobieta??

    Odwiecznym cudem natury moje dziecko :)
    A poważnie - wystarczy odrobina podstawowej wiedzy z kilku dziedzin.

    > To przecież bezpłciowa nazwa :)

    Nike też? Albo Kaliope?

    > I szukając w goglu natrafiamy na:
    > - lampy, zegarki, diody, hotel ... ale nie na kobiety ;))))

    Widać źle szukasz albo nie chcesz znaleźć.
    Drugi link, jaki wyskakuje, informuje Cię, czego dotycza ta nazwa.
    Ale do tego oczywiście trzeba jeszcze znać podstawy strasznie obcego języka
    :)

    > Pomijamy grafiki, bo jak wiadomo, "jest tam wszystko" ;)

    Tu jest dokładnie to, co ma być.

    > Ten profil na fotoblogu jest twój? ;))))

    Jestem już zdecydowanie w wieku ponadgimnazjalnym, więc fotoblogi to nie
    moja specjalność ;-)

    N.