  • Data: 2012-01-21 14:28:49
    Temat: Re: ASTER i UPC (kablówka)
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jfdrq4$ftc$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-01-21 08:40, Danusia pisze:
    > Pewnie liczyłaś na to, że ktoś Ci podsunie na talerzu gotowy artykuł z KC,
    > byś swobodnie mogła zerwać umowę (i jeszcze utrzeć nosa temu wstrętnemu
    > UPC), której na 99,99% nie można zerwać zgodnie z prawem, ale jak wyżej -
    > to też nie problem grupy.

    Tylko że ja pamiętam jak na tej grupie właśnie podawano gotowe art z różnych
    kodeksów i ustaw, a nie głupie odpowiedzi typu "bo ja tak uważam i tak ma
    być" - oczywiście bez podania jakiejkolwiek podstawy prawnej.
    Jakoś ja jak odpowiadam to w 90% podaję z zasady treść odpowiednieho aktu
    prawnego a nie wymądrzam sie.

    pozdr