    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALIMENTY-co ja mam zrobić?PROKURATURA?
    Date: Sun, 06 Feb 2005 00:32:22 +0100

    Zrospaczona wrote:

    > Ojciec zalega mi od półtora roku ponad 9000zł alimentów. Mam podejrzenie, że
    > sfałszował PIT, który miał donieść do sądu, w picie tym nie wykazał wielu
    > rzeczy min. prowizji, jaką otrzymywał z już byłej pracy od sprzedaży produktu
    > (ok. 1000zł-3000zł od samochodu), w Picie wykazane było, że dostaje na rękę
    > tylko 1000zł.
    > Chciałabym zgłosić do prokuratury, że ojciec zalega mi 9000zł alimentów i że
    > posiada nieruchomość, którą można przejąć. Nie wiem tylko jak ma wyglądać pismo
    > do prokuratury w tej sprawie. Co powinno zawierać? Jakie dane i informacje?
> [...]
    Musisz napisać 2 pisma:
    1)Do prokuratury piszesz, że ojciec nie płaci na Ciebie alimentów, przy
    okazji cytujesz jego tekst z sądu potwierdzający złą wolę.
    2)A do komornika piszesz, że ojciec ma z czego Ci płacić alimenty. W
    razie czego komornik może zlicytować jego nieruchomość albo samochód
    (jeśli jest na niego). Choć jeśli nieruchomość należy częściowo do
    matki, to tu lepszym pomysłem jest jej podział.
    3)Osobno możesz napisać trzecie pismo - do urzędu skarbowego - skoro jak
    sama piszesz, sfałszował PIT.
    Jeśli dostał nagrodę dla najlepszego handlowca, znaczy że sprzedawał. A
    tu nagle żadnych dodatkowych premii, tylko goła pensja? Jak mniemam
    premie są wpisywane oficjalnie.

    Zastanawiam się przy okazji, czy Twój ojciec zwalniając się z pracy
    nadal tam nie pracuje. Bo coś mi mówi, że owszem. Nie rzuca się dobrze
    płatnej pracy z powodu alimentów. Sprawdź to i w razie czego porób mu
    zdjęcia.
    Jeśli będziesz miała dowody pracy na czarno i one dotrą do urzędu
    skarbowego i do prokuratury, to także jego szef, który może być w akcję
    zamieszany straci nagle chęć do popierania go i ułatwiania mu fałszerstw.

    --
    MArta
    m...@N...pl