  • Data: 2005-02-05 12:56:33
    Temat: Re: ALIMENTY-co ja mam zrobić?PROKURATURA?
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zrozpaczona" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7228.00001458.420403de@newsgate.onet.pl...
    > Jeśli chodzi o jego lokal- nie jest to mieszkanie tylko lakal uzytkowy w
    > centrum warszawy wynajmowany do niedawna za 6000$ miesięcznie. Lokal był
    > budowany w małżeństwie, posiadam dowody że część z tego lokalu powinna
    należeć
    > do mojej mamy,

    czemu Twoja mama nic z tym nie robi?

    wniosłam już do sądu w tej sprawie, mam wyznaczony termin.

    o co wnioslas hm? czy czasem to Twoja mama nie powinna zalozyc sprawy o
    podzial majatku skoro piszesz , ze to wspolny majatek ?

    Lokal
    > istnieje, jest jego własności, ostatnio(7 miesiecy temu) zakończyła się
    sprawa
    > spadkowa odnośnie dokończenia formalności dotyczących tego lokalu. Lokal
    jest w
    > pełni jego własnością.

    hm to dostal go w spadku czy j.w napisalas budowany byl w trakcie trwania
    zwiazku malzenskiego?

    Nie ma żadnych przeszkód żeby do niego dotrzeć.

    przeszkod pewnie nie ale cos mi tu namieszalas

    Sandra