    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ALIMENTY-co ja mam zrobić?PROKURATURA?
    Date: Fri, 4 Feb 2005 15:53:37 +0100

    Użytkownik "Zrospaczona" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7228.000012c3.4203816f@newsgate.onet.pl...
    Sama
    > wiem, że ojcu dobrze sie wiedzie, zarabia dość dobrze (awansuje, dostaje
    dobre
    > propozycje pracy), posiada 200metrową nieruchomość w stolicy, którą
    wynajmuje,
    > kupuje sobie dobrej marki nowe samochody.

    mozna bylo wnioskowac o ujawnienie majatku

    Ja zbieram grosze, żeby móc się
    > uczyć. Ojciec pracuje w dobrej firmie samochodowej, co prawda na rękę ma
    1000zł
    > ale prowizja od sprzedaży każdego samochodu wynosi od 1000 do 3000zł,
    ojciec
    > dostał w zeszłym roku nagrodę za jednego z 3 najlepszych handlowców w
    POLSCE,
    > więc jestem pewna że potrafi sprzedawać.
    > Do niedawna udawało mi się coś wyskrobać, pomoc matki i obcych ludzi,
    > dodatkowa "praca na czarno" pozwoliła mi odłożyć pieniądze na szkołę i
    > utrzymanie poza miastem zamieszkania. Mama od czasu rozwodu spłaca długi
    mojego
    > ojca, przede wszystkim spłaciła już 90.000 zł jego długów i nie widać
    końca.
    > Możecie sobie wyobrazić jak się żyje z pensji 1000zł, która nam zostaje w
    > cztery osoby.

    mieszkasz sama?

    > Jednakże ostatnio moja matka straciła pracę, musiała natychmiast wyjechać
    za
    > granicę, Dlatego wyjechała.

    zostaliscie sami ? mama teraz pomaga w utrzymaniu ? w jakim jestescie wieku
    ?

    moją mamę- stała 7 letnia praca i stałe miejsce

    ojca dlugi? ma 200 metrowe mieszkanie w wa-wie a figuruje na Waszym miejscu
    zam.? rozwiedli ?

    Choć jestem pewna, że zrobił to celowo i że ma, z czego żyć
    > (wynajmuje lokal, lub pracuje nielegalnie),

    czy te informacje wskazano w sprawie ?

    komornik napisał pismo, iż nie ma,
    > z czego ściągać alimentów, ponieważ ojciec stracił pracę. I w tym wypadku
    > skończyły mi się jakiekolwiek pieniądze na życie.
    > Ojciec zalega mi od półtora roku ponad 9000zł alimentów.

    kto ojca pozywał ? mama czy dzieci ?

    Mam podejrzenie, że
    > sfałszował PIT, który miał donieść do sądu, w picie tym nie wykazał wielu
    > rzeczy min. prowizji, jaką otrzymywał z już byłej pracy od sprzedaży
    produktu
    > (ok. 1000zł-3000zł od samochodu), w Picie wykazane było, że dostaje na
    rękę
    > tylko 1000zł.

    widzialas ten dowod w aktach i , ze byl prawdopodobnie sfalszowany i co na
    to sąd ?

    > Chciałabym zgłosić do prokuratury, że ojciec zalega mi 9000zł alimentów i
    że
    > posiada nieruchomość, którą można przejąć.

    hm skoro komornik nie sciaga biezacych no ewentualnie ten jego majatek ale
    trzeba udowodnic mu , ze posiada taki majatek

    Nie wiem tylko jak ma wyglądać pismo
    > do prokuratury w tej sprawie. Co powinno zawierać?

    wszystkie dane Twoje i ojca i to jakiej pomocy oczekujesz od prokuratury ,
    nie ma wzoru na takie pismo, mozna napisac wlasnymi slowami

    Jakie dane i informacje?

    j.w dane a informacje to musisz sama zdecydowac co chcesz mu zarzucic
    i czego oczekujesz

    Chciałabym cokolwiek zrobić żeby odzyskać przynajmniej te!

    moze sie okazac , ze nic nie odzyskasz

    > Mam jeszcze pytanie, czy jeżeli z ojca teraz nie można ściągać alimentów,
    czy
    > one przepadają?

    wstecznie mozna sie domagac za okres 3 lat ale jesli jest taka sytuacja jak
    opisalas nie otrzymasz , interesuje mnie jednak orzeczenie czy w tresci jest
    do rak mamy czy Twoich?

    Sandra