  • Data: 2023-11-01 08:45:05
    Temat: Re: AI - prawo autorskie.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-10-30 o 22:51, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    >  Widzę, że spam reklamowy na facebook i youtube odniósł skutek, bo też to
    >  widziałem.

    Widać na jednych reklama działa a na innych nie. Owszem dotarła do mnie
    informacja o
    sztucznej inteligencji kiedyś tam. Zadałem jej kilka pytań szczegółowych
    zawodowych
    i poziom odpowiedzi wskazywał, że raczej trudno będzie z tego skorzystać.
    Zapomniałem o sprawie, ale widzę, że wszędzie ją wałkują.
    Nie mogę jakoś zrozumieć zastosowania biznesowego AI, to dla mnie zabawka.