  • Data: 2023-11-02 00:10:00
    Temat: Re: AI - prawo autorskie.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-11-01, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie wpadłeś na dość oczywisty pomysł, ze ten, co wybrał akurat tę
    > fotografię. Pewnie również te n, co by ją obrabiał, a zatem powiedzmy

    Raczej ten co ją opracował, jeśli przyjmiemy, że było to opracowanie
    skutkujące powstaniem utworu zależnego.

    > ustawiał parametry na kserokopiarce, bo jak zdjęcie było kolorowe, a on
    > zrobił czarno-białe, no to mamy dzieło zależne. Nie wiem, na ile to, co

    W przypadku typowego użycia kserokopiarki serdecznie w to wątpię.
    Oczywiście jest możliwe takie użycie kserokopiarki, że powstanie nowy
    utwór w myśl PA, ale zwykłego kopiowania bym pod to nie podciągał.

    --
    Marcin