    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.militaria
    Subject: Re: AC policji
    Date: Wed, 18 Jan 2006 17:17:56 +0100

    On Tue, 17 Jan 2006 10:42:28 +0100, Liwiusz wrote:
    > Ubezpieczenie to rodzaj gry hazardowej i niektórzy może mają ochotę
    >pobawić się w zabawę "kto-kogo przechytrzy", ale należy się liczyć z
    >tym, że ubezpieczyciel, jako profesjonalista, prędzej skalkuluje składkę
    >na takim poziomie, aby nie stracić. Dlatego nie chciałbym, aby pieniądze
    >policji były przeznaczane na, mające niewielkie szanse powodzenia, próby
    >przechytrzenia zakładów ubezpieczeniowych.

    Z drugiej strony policja powinna wiedziec w miare dokladnie wiedziec
    ile ponosza strat .. i uniewaznic przetarg jesli nie wplynie
    odpowiednio niska oferta :-)

    >Nie wiedziałem, to bardzo ciekawa informacja. Czy ktoś zna podstawę prawną?

    Tak mi sie pare razy obilo o uszy .. ale czytam ustawe i zwolnienia
    nie widze.
    Jest natomiast zwolnienie dla "Czlonkowie sil zbrojnych panstw obcych
    oraz ich personel cywilny, bedacy posiadaczami pojazdów mechanicznych
    sil zbrojnych tych panstw i przebywajacy na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej w ramach umów miedzynarodowych
    ratyfikowanych w trybie art. 89 ust. 1 Konstytucji Rzeczypospolitej
    Polskiej, [...]"

    J.