  • 31. Data: 2007-11-20 13:51:45
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fhu0c6$172a$1@news2.ipartners.pl William
    <n...@m...mnie.pl> pisze:

    > Nie komórka tylko dziecko. Z duszą. Gratuluję wyobraźni, smutna logika.
    Odp. nr 1
    Proponuję kompromis - o komórkach niech decyduje kobieta jako ich
    właścicielka, duszę zwrócić producentowi.

    Odp. nr 2
    Nikt ci nie broni stosować się we własnym życiu do swoich wierzeń dopóki
    dotyczą one tylko ciebie albo kogoś, kto je podziela i sie na to zgadza. Ale
    nie masz prawa _narzucać_ ich komukolwiek ani nawet tego próbować.

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2007-11-20 13:55:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kobietka" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Dziewczyny i kobiety powinny wiedzieć że istnieją takie tabletki i kiedy ich
    > mozna użyć. Chyba nie powiesz mi że gwałt jest rodzajem bezpieczeństwa.

    widze ze nie zrozumialas, przeciez ja pisalem o tym, ze poszkodowana musi miec
    swiadomosc istnienia takiego leku, a ty wyjechalas tutaj z uswiadamianiem o
    niebezpieczenstwach przez szkole i rodzicow, jedno z drugim nie ma nic wspolnego

    to ze powinny wiedziec to jedno, a to ze nie wiedza to inna sprawa

    > Czym bym się zdziwiła? Tym, że rodzice nie zwracają uwagi na swoje dzieci, czy
    > że osoba zgwałcona nie pokaże swoim zachowaniem, że coś się stało?

    i jednym i drugim

    > Poza tym napisałam w nawiasie, że chodziło mi o dziewczyny i kobiety
    > mieszkające z rodzicami. Zadaję sobie sprawę, że nie każdy z nimi mieszka, bo
    > sama już z mamą nie mieszkam.

    no wiec widzisz, i kto ci ma wtedy pomoc jak sama tego nei bedziesz chciala?

  • 33. Data: 2007-11-20 14:47:38
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    zly pisze:

    > udowodnij
    >
    > marcin

    a udowodnij, że nie

  • 34. Data: 2007-11-20 14:51:44
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fhus2a$a3d$1@news.wp.pl Klara Bemol <h...@w...pl>
    pisze:

    > a udowodnij, że nie
    Nie trzeba udowadniać żądania dowodu, gdy go nie ma.
    Twierdzenie jest bez dowodu tylko tezą.
    Często bzdurną, skoro dowodu brak.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2007-11-20 17:52:23
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    szerszen napisał(a):

> [...]
    > musi miec swiadomosc istnienia takiego leku, a ty wyjechalas tutaj z
    > uswiadamianiem o niebezpieczenstwach przez szkole i rodzicow, jedno z

    Ja sądzę że ma, bo jeśli mówi się o gwałtach, to mówi się o ewentualnych
    późniejszych komplikacjach. Jeśli mówi się o zajściu w ciążę to nasuwają
    się pytania co dalej z tym robić i świadomość jest większa. Ale trzeba
    rozmawiać. Niestety nie aż tak wiele ludzi o tym wie, niż się
    powszechnie uważa. Pozostaje jeszcze własna ciekawość i dociekliwość,
    ale to już sprawa każdego, możliwości dowiedzenia się istnieją trzeba
    mieć jeszcze chęci.

    > no wiec widzisz, i kto ci ma wtedy pomoc jak sama tego nei bedziesz
    > chciala?

    Ja mam więcej rozumu w głowie i nie kiszę tego w sobie. Nie dopuszczam
    do tego żeby takiemu dupkowi przeszło to płazem.

  • 36. Data: 2007-11-20 19:09:04
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 07:55:54 +0100, szerszen napisał(a):

    > zanim zaczniesz pierdzielic podobne smutki, przeczytaj co odpisalem andrzejowi

    Przeczytalem. Tylko co to ma do rzeczy? Pojsc po recepte do lekarza to
    bedzie sie wstydzic, a pojs na zabieg to juz nie?

    I znajdzie lekarza ktory sie podejmie zadania, ale takiego ktory wypisze
    recepte to juz nie? Ciekawe historie

    > zacznij stosowac tak dobre rady od siebie

    Nawet gdyby, nie znalazla/wstydzila sie tak wyrywkowo jak piszesz, to moje
    slowa sa bledne przez czynniki poniekad losowe, a jej w samych zalozeniach,
    wiec jakby nie ma porownania
    --
    marcin

  • 37. Data: 2007-11-20 19:32:08
    Od: Kinky <d...@h...com>

    On Pn 19 lis 2007 03:36:48p Sowiecki Agent
    .pl> wrote in

> [...]
    d.googlegroups.c

    > tak samo bys powiedzial gdyby twoja 12 letnia corka zostala
    > brutalnie zgwalcona i pobita przez np 12 mezczyzn (i zaszla w

    E, cienki bolek jestes. Bardziej dramatycznie brzmiala by niepelnosprawna
    staruszka w ciazy ;)

  • 38. Data: 2007-11-20 20:57:15
    Od: "tg" <...@...a>

    > Natomiast z pójściem do nieba bez chrztu jest znacznie śmieszniej: do niedawna
    > takie osobniki ponoć szły do piekła, ale kilka-kilkanaście tygodni temu Benek
    > 16 ogłosił, że od teraz będą szły do nieba. Uzasadnienia niestety nie
    > pamiętam, ale wg Benka ponoć wcześniej się mylili, co do tego piekła.

    konkretniej - wczesniej szly nie do piekla ale w pustke o jakiejs ladnej
    lacinskiej nazwie - poprostu sobie znikaly, a teraz oficjalnie ida do
    nieba (wg. badaczy pisma wczesniej tez podobno szly do nieba, ale nie
    bylo to zatwierdzone, bo oficjalne stanowisko bylo metne i stad ta pustka)

    to tak z tego co pamietam, moge sie mylic do do tego w nawiasach

  • 39. Data: 2007-11-20 21:03:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 13:20:57 +0100, kobietka napisał(a):
    > Chciał, chodził regularnie do kościoła. Chyba powinieneś zapytac mojego
    > proboszcza czemu po sprawdzeniu zawartości koperty oddał ją i
    > powiedział, że nie przyjdzie. U nas już się zdarzało, że odmawiał
    > dzieciom chrztu.
    > Według mnie to w dupach im się porzewracało.

    Taki gnój po prostu powinien natychmiast wylecieć z posady proboszcza,
    i dożywotnio pełnić rolę nie istotniejszą od sprzątacza... Przez idiotów,
    którzy zostali proboszczami, wiele osób ma potem schrzanione uroczystości
    rodzinne - od chrztów, przez śluby aż po pogrzeby...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 40. Data: 2007-11-20 21:06:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fhuamn$o6$2@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl> pisze:

> [...]
    > do nieba. Uzasadnienia niestety nie pamiętam, ale wg Benka ponoć
    > wcześniej się mylili, co do tego piekła.
    Ukrywający się pod pseudonimem Benedykt nr 16 Joseph Ratzinger mógł to po
    prostu jakoś nieformalnie załatwić ze swoim szefem.

    --
    Jotte