  • 21. Data: 2004-05-17 19:46:29
    Temat: Re: A policjanci-mordercy z Poznania - bezkarni!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c8al57$uca$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > była taka wypowiedź prokuratora (koło piątku), że nie odnaleziono
    pocisku,
    > który zabił tego chłopaka, więc nie będzie można ustalić,
    > kto konkretnie z tej czwórki spowodował śmierć;

    No to lekka różnica. Nie odnaleziono, bo po prostu przeszedł na wylot i
    poleciał dalej, a zgubił dowód rzeczowy. nie rozsiewajmy plotek.

  • 22. Data: 2004-05-17 20:18:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Podaj jakieś słowa kluczowe które zapamiętałeś.
    > Bo jak szukam zagubionych kul w googlach, to zabija mnie ilością śmieci.

    Nie pamiętam i nie chce mi się nawet przypominać, ale nie przejmuj się,
    przy postawieniu zarzutów policjantom na pewno to powtórzą, uzasadniając
    niskie wyroki w zawieszeniu za "przekroczenie uprawnień". :(

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 23. Data: 2004-05-17 20:37:05
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl>

    było o tym w kilku miejscach, na szybko wyskakuje tu:

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040513/k
    raj/kraj_a_2.html#2

    Bez dowodu nie ma winnego
    Najprawdopodobniej żadnemu z czterech policjantów, którzy pod koniec
    kwietnia w Poznaniu zamiast do bandyty strzelali do dwóch nastolatków, nie
    uda się udowodnić spowodowania śmierci 19-letniego Łukasza. Do tej pory nie
    odnaleziono policyjnego pocisku, który spowodował śmiertelne obrażenia.
    Podczas sekcji zwłok Łukasza medycy wydobyli jedną kulę z jego uda. Chłopak
    zmarł jednak na skutek rany postrzałowej głowy. Jak się okazało, kula
    przeszła na wylot. - W samochodzie znaleziono kilka pocisków. Miejmy
    nadzieję, że wśród nich znajduje się ten śmiertelny. Jeżeli nie, to żadnemu
    z policjantów nie uda się udowodnić spowodowania śmierci tego chłopca, bo
    winien może być tylko jeden - ten, który oddał śmiertelny strzał - mówi
    jeden z prokuratorów. W poznańskim środowisku policyjnym krążą jednak
    pogłoski, że kuli nie ma wśród tych, które zostały w samochodzie i już się
    nie znajdzie. Tej informacji nie potwierdza, ale i nie zaprzecza jej
    Kazimierz Rubaszewski, rzecznik zielonogórskiej prokuratury, która zajmuje
    się sprawą kwietniowej strzelaniny w Poznaniu. - To się dopiero okaże.
    Jedynie biegli mogą to ustalić - mówi

  • 24. Data: 2004-05-17 20:50:01
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c8b6on$95d$1@news.onet.pl

    > Nie pamiętam i nie chce mi się nawet przypominać, ale nie przejmuj się,
    > przy postawieniu zarzutów policjantom na pewno to powtórzą, uzasadniając
    > niskie wyroki w zawieszeniu za "przekroczenie uprawnień". :(

    A dodatkowo to bylo w Google ale ONI to skasowali juz

    :(((((((((((((((((((((((((((((((((

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 25. Data: 2004-05-18 09:14:37
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > Arnold B. sam jest jedną wielką aferą ;)
    : Ty sam mądrzejszy nie jesteś.

    odezwal sie profesor

    No i ta orientacja seksualna.
    : Razem z arkiem tworzycie całkiem barwną parę;))

    zazdroscisz mu?

    :
    : Leszek
    :
    P.

  • 26. Data: 2004-05-18 13:44:53
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > : > Arnold B. sam jest jedną wielką aferą ;)
    > : Ty sam mądrzejszy nie jesteś.
    >
    > odezwal sie profesor

    Ty za to nawet przycinania postów nie możesz się nauczyć. Przerasta cię to?

    Leszek

  • 27. Data: 2004-05-18 14:16:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c8b7qb$4vg$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    Tę wypowiedź słyszałem. Tak się czasem zdarza. No ale Arek pisał o
    ZGUBIENIU, a to zupełnie co innego, jak NIE ZNALEZIENIE.

  • 28. Data: 2004-05-18 15:46:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Tę wypowiedź słyszałem. Tak się czasem zdarza. No ale Arek pisał o
    > ZGUBIENIU, a to zupełnie co innego, jak NIE ZNALEZIENIE.

    Dokładnie to napisałem o ZAGINIĘCIU kuli.
    I jak dla mnie to granda bo jak 4 ludzi rozstrzeliwuje 2 innych to prawo powinno
    skazywać takich bez dyskusji na dożywocie bez względu na to czyje kule zabiły, a
    czyje raniły.

    I pewnie gdyby rozstrzeliwującymi byli cywile a ofiarami nawet przypadkowymi
    policjanci to tak właśnie by się stalo.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 29. Data: 2004-05-18 15:47:03
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Tę wypowiedź słyszałem. Tak się czasem zdarza. No ale Arek pisał o
    > ZGUBIENIU, a to zupełnie co innego, jak NIE ZNALEZIENIE.

    Arek nie takie głosy słyszy;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 30. Data: 2004-05-18 20:52:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Arek, wiem, ze teraz teoretyzuję, ale istnieje znikoma tym nie mniej
    niezerowa szansa, że zabójstwa dokonał snajper, a policjanci strzelali w
    maskę. Sąd nie może skazać wszystkich czterech tylko z tego powodu, że
    jeden z nich strzelał, a nie sposób ustalić który. Po za tym chwilowo nie
    ustalono, czy faktycznie było to przekroczenie uprawnień.