    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: A jednak
    Date: Wed, 10 Mar 2004 23:09:17 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@proxy.4net.pl

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Otrzymuję więc informację: No więc ktoś, kto używa, a nie kupił, jest w
    > posiadaniu egzemplarza programu, za który nie zapłacił, a powinien.
    > Więc go ukradł. Co kończy dowód na złodziejstwo.

    Wybacz ale gdzie ten dowód w ogóle się niby zaczął? Kto niby stracił ten
    egzemplarz programu by mogła być mowa o kradzieży i złodziejstwie ?

    > Więc Twoje prawo mnie pozwać.

    Bingo!

    > A co zasłaniam? Gdzie znajdujesz Waść informację, że jestem anonimem? To Ty
    > podpisujesz listy AREK i tylko Arek i nie wiadomo kim jesteś.

    Wydaje mi się, że jestem powszechnie znany, ale jeśli mnie nie znasz to
    proszę bardzo - http://www.elita.pl/arek/o_mnie.html
    Masz tam o mnie wszystko co trzeba.

    >Więc nie wciskaj mi anonimowości, skoro sam się wstydzisz swojego
    nazwiska.

    Ale co to za brednia o wstydzeniu się przeze mnie mojego nazwiska!?
    Patrz na link wyżej, znajdziesz dużo więcej niż samo nazwisko.
    A teraz poproszę o zaprezentowanie się przez Ciebie.

    > W plecy?

    I znowu - skąd Ci się to wzięło? Pisałem gdzieś o plecach?
    Póki co od paru postów próbuję bezskutecznie uzyskać od Ciebie wyjście
    z zaułka i przedstawienie się.

    > Masz dziwne podejście do honoru. Nie mam zamiaru więcej z tobą
    > korespondować. To moja ostatnia wypowiedź skierowana do Ciebie.

    Twoją ostatnią wypowiedzią do mnie powinny być dane osobowe.
    Po to choćby bym nie pozwał niewłaściwej osoby.
    Więc jak? Podajesz je mi bym mógł bronić swojej godności w sądzie czy
    też podkulisz ogon jak inni i jak inni okażesz się parszywym anonimowym
    tchórzem?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek