  • 31. Data: 2020-06-23 23:22:31
    Temat: Re: A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
    Od: z <...@...pl>

    Oczywiście że problem socjologiczny czy społeczny ;-)

    Pytanie jest dlaczego w ten problem sąd wlazł z paragrafem karnym aby
    utajnić rozprawę.

  • 32. Data: 2020-06-24 07:07:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 23:22, z pisze:
    > Oczywiście że problem socjologiczny czy społeczny ;-)
    >
    > Pytanie jest dlaczego w ten problem sąd wlazł z paragrafem karnym aby
    > utajnić rozprawę.

    A jak miał wejść inaczej w obecnym stanie prawnym
    w przypadku takiego przestępstwa/zarzutu?
    Utajnienie nie mogło być inicjatywą sądu, więc tutaj też
    nietrafione pretensje. Masz dokładnie taki sam problem
    jak Śpiewak - wydaje Ci się, że masz rację i trąbisz o tym
    wszędzie ale jak by Cię ktoś urażony przycisnął i przyparł sądem,
    to przegrałbyś i krzyczał o tym jak Cię skrzywdzili.
    Problem socjologiczny klasyczny.

  • 33. Data: 2020-06-24 08:05:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 07:07, cef pisze:
    > A jak miał wejść inaczej w obecnym stanie prawnym
    > w przypadku takiego przestępstwa/zarzutu?

    Czy twierdzisz że sąd/wymiar sprawiedliwości był uwiązany tym że jakaś
    siksa stwierdziła że została "oczerniona" słowem PRZEJĘŁA widniejącym na
    dokumencie?

    Z jakiej prawniczej pokręconej choinki się urwałeś?

  • 34. Data: 2020-06-24 12:22:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 08:05, z pisze:

    > Czy twierdzisz że sąd/wymiar sprawiedliwości był uwiązany tym że jakaś
    > siksa stwierdziła że została "oczerniona" słowem PRZEJĘŁA widniejącym na
    > dokumencie?

    Nie wiem co mógł zrobić sąd, bo nie znam dobrze stosownych kodeksów,
    ale wiem, że zanim wystartował
    proces Śpiewak miał szansę polubownie załatwić sprawę, ale nie chciał.
    I w trakcie procesu też miał szansę, więc tak mógł, tak chciał, tak zrobił
    i rusz głową, żeby się domyślić po co mu to było.
    A jak widać w toku procesu okazało się, że słowo
    "przejęła" widniało nie tam gdzie trzeba albo go nie było.
    Zakładam, że fakty zostały ocenione prawidłowo
    a Ty nie wiem z czym masz problem?
    Nie podoba Ci się wyrok sądu?

    > Z jakiej prawniczej pokręconej choinki się urwałeś?

    Ja koło sądu przejeżdżam kilka razy w roku.
    Piszę jako zwykły obserwator.

  • 35. Data: 2020-06-24 17:41:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 12:22, cef pisze:
    > Zakładam, że fakty zostały ocenione prawidłowo
    > a Ty nie wiem z czym masz problem?

    O widzisz. Ty masz takie założenie. Wolno Ci je mieć.

    Ja mam podejrzenie przeciwne które potęguje utajnienie.

    Kasta swoim zachowaniem zasłużyła sobie na taką nieufność.

    Mnie w sądzie może spotkać coś podobnego. Dlatego odkłamuję prawniczą
    propagandę żeby ludzie myśleli samodzielnie.

    Taka "misja". Ucisz mnie. ;-)

  • 36. Data: 2020-06-24 17:46:46
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > I w trakcie procesu też miał szansę, więc tak mógł, tak chciał, tak zrobił
    > i rusz głową, żeby się domyślić po co mu to było.

    Ładnie. Jak za Stalina ;-)

  • 37. Data: 2020-06-24 18:54:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 17:46, z pisze:

    > Ładnie. Jak za Stalina ;-)

    Za daleko idące i nieczytelne odniesienie.
    Nawet nie wiem do czego to przypasować, więc celu nie osiągnąłeś.
    Misja spalona :-)

  • 38. Data: 2020-06-24 18:55:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-24 o 17:41, z pisze:

    > O widzisz. Ty masz takie założenie. Wolno Ci je mieć.
    >
    > Ja mam podejrzenie przeciwne które potęguje utajnienie.
    >
    > Kasta swoim zachowaniem zasłużyła sobie na taką nieufność.

    Istotą sądownictwa jest to, że jednym się wyroki podobają
    a innym nie.

    > Mnie w sądzie może spotkać coś podobnego. Dlatego odkłamuję prawniczą
    > propagandę żeby ludzie myśleli samodzielnie.
    >
    > Taka "misja". Ucisz mnie. ;-)

    Mnie też się pewne wyroki nie podobają, ale nie płaczę publicznie z tego
    powodu.
    Gdybym miał zamiar realizować jakąś misję, to zabrałbym się za to
    zupełnie inaczej.
    A Ty jak Śpiewak, będziesz tutaj jęczał i wszyscy będą wiedzieć, że
    niejaki z
    lamentował nad tą sprawą, ale nic nie zrobił.
    Taka sama misja jak Śpiewaka.

  • 39. Data: 2020-06-24 18:56:22

    Wiedzielibyśmy więcej gdyby siksa nie załatwiła sobie utajnienia ;-)

  • 40. Data: 2020-06-24 18:58:25

    W dniu 2020-06-24 o 18:55, cef pisze:

    > Istotą sądownictwa jest to, że jednym się wyroki podobają
    > a innym nie.

    To dlaczego tak się zaczerwieniłeś? ;-)

    > lamentował nad tą sprawą, ale nic nie zrobił.

    W niedzielę idę zagłosować na Bosaka. A ty?