  • 11. Data: 2014-01-26 19:37:51
    Temat: Re: 9 kwietnia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > No tak, brzózka im się rozkraczyła na drodze ;-)

    obawiam sie że i bez tej brzózki by zaliczyli glebę...

    nasi piloci wojskowi sa bardzo zdolni...

  • 12. Data: 2014-01-26 19:39:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > I pewnie tak było. Warto by jednak dodać do tej opowieści rolę wieży
    > która w ewidentny sposób im nie pomagała (przynajmniej) Łot i cała
    > historia. Już mi się rzygać chce od tej historii.

    no jasne wieża wysyłała im podprogowe ultrasoniczne (neisłyszalen)
    komunikaty namawiaące ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i próbowali
    lądować macając pas startowy za pomocą małpki na sznurku spuszczanej z okna
    kabiny pilotów.

  • 13. Data: 2014-01-26 19:41:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sunnynet wrote:
    > "animka" <a...@t...wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
    ajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

> [...]
    > w walce o władzę. Namówił go do zorganizowania odpowiedniej ekipy,
    > aby usunąć też tych co by mu mogli przeszkadzać w przejęciu włądzy.
    > Miał przecież leciec z nimi, wycofał się w ostatniej chwili. ALibi -
    > chora mamusia. A przecież widać teraz dokładnie, że za nic by nie
    > usunął się w cień brata, kiedy była okazja pokazać się w Katyniu.
    > Nadzaił się tylko na naród. On po prostu myślał, że będzie pucz i
    > zrobią go premierem, prezydentem i królem Polski za jednym zamachem -
    > jak już zabije brata, zwalając to na brzydkich Tusków etc. Nie

    dokładnie tak...

    z tego wniosek że to on jest oficerem prowadzącym tej całej zgraii, co by
    wygładało nawet dość sensownie. W koncu nie ma jego teczki a te teczki co
    ich niema są w Moskwie...

  • 14. Data: 2014-01-26 21:16:16
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

> [...]
    > wygładało nawet dość sensownie. W koncu nie ma jego teczki a te teczki co

    ale wy macie nasrane w głowach, dzieci PRLu.

  • 15. Data: 2014-01-27 00:21:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-26 19:39, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    > komunikaty namawiaące ich aby zeszli poniżej wszelkich minimów i
    > próbowali lądować macając pas startowy za pomocą małpki na sznurku

    To się chłopie rozpędziłeś. :-)
    Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
    To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
    Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego
    ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.
    W tym ogromie złych decyzji wystarczyła jedna prawidłowa, jedna z wielu.
    Te wszystkie wybuchy i brzozy to dziecinada ale braki na lotnisku są tak
    wymownie przemilczane że się scyzoryk otwiera.

  • 16. Data: 2014-01-27 11:21:43
    Od: "Sunnynet" <d...@i...pl>

    "Ajgul" <p...@k...uz> schrieb im Newsbeitrag

    ajemnicza-naprawa-w-przeddzien-katastrofy/

    > ale wy macie nasrane w głowach, dzieci PRLu.

    A ty? Kim jesteś? Pokolenie JP II? Oazowiec?

  • 17. Data: 2014-01-29 21:34:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:

    > To się chłopie rozpędziłeś. :-)
    > Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
    ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku... i wiesz że wieża dość
    zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?

    > To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
    > Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego
    > ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.
    To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy lecą
    z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane lotnisko bez posiadania
    elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

    > W tym ogromie złych decyzji wystarczyła jedna prawidłowa, jedna z
    > wielu. Te wszystkie wybuchy i brzozy to dziecinada ale braki na
    > lotnisku są tak wymownie przemilczane że się scyzoryk otwiera.

    no i co z tego... gdyby sie piloci wykazali elementarną odpowiedzialnością
    to by katastrofy nie było bo by od razu polecieli na lotnisko zapasowe bez
    macania po omacku za pasem startowym.

    PROCEDURY. W lotnictwie stosuje sie procedury kto sie do nich nei stosuje
    ten traci uprawnienia i może kukuruźnikiem w Afryce pola opylać.

    Panowie rycerzez przestworzy zachowali sie tak jakby wieźli czołgi a nie
    prezydenta i jego świtę.

  • 18. Data: 2014-01-29 22:00:45
    Od: SJS <s...@p...pl>

    To się chłopie rozpędziłeś. :-)
    > ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku... i wiesz że wieża
    > dość zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?
    Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie

    > To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami którzy
    > lecą z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane lotnisko bez
    > posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?

    A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
    To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

    > no i co z tego... gdyby sie piloci wykazali elementarną
    > odpowiedzialnością to by katastrofy nie było bo by od razu polecieli na
    > lotnisko zapasowe bez macania po omacku za pasem startowym.

    Jesteście na kursie - podawano im a nie byli na kursie
    Nie zgadzała się ani wysokość ani oś pasa

    A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedź fachowca od prawa
    międzynarodowego
    http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl
    .pl

    --
    sjs

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 19. Data: 2014-01-29 23:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SJS s...@p...pl ...

    > To się chłopie rozpędziłeś. :-)

    > Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie

    Pomimo tego, ze prawie cały czas byli powyżej.
    Od tego sie nie uderza w ziemie.

    > A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
    > To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

    Oczywiście ze piloci!
    no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.

  • 20. Data: 2014-01-30 09:48:21

    W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze:
    > Oczywiście ze piloci!
    > no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.

    Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejakości, braku
    odpowiedzialności i braku trzymania się zasad.
    Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie.
    Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.