  • Data: 2023-10-19 18:29:00
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.10.2023 o 18:11, Kviat pisze:

    > Ciekawe, ilu takich potencjalnie niebezpiecznych świrów biega po kraju,
    > a ilu funkcjonariuszy pilnuje tego stosu kamieni?

    Mnóstwo - gdzieś co setna osoba ma schizofrenię połowa pewnie
    nieleczoną, bo osoby chore psychicznie (zwłaszcza te poważnie) leczą się
    niechętnie a zmusić je do tego to przy obecnym podejściu organuoff
    prawie niemożliwe dopóki kogoś (albo siebie) nie uszkodzą - wszystkie
    inne sprawy uchodzą im na sucho. A nawet jak jakiś trafi na leczenie to
    się podleczy, wróci i na ogół odstawi leki.

    Zgłosisz to cię spławią. Ja swojemu dzielnicowemu chciałem siłą płytkę z
    nagraniem wręczyć jak mój miejscowy świr rzuca się na przypadkowego
    człowieka (pięć lat wcześniej z nożem biegał). Nie wziął bo nie jestem
    stroną. Wysłałem pocztą, bez odpowiedzi. Człowiek na którego napadł
    poszedł na komisariat gdzie poinformowano go, że policja nic tu do
    roboty nie ma bo to ściagne z oskarżenia prywatnego - więc jak chce to
    niech idzie zrobić prywatnie obdukcję bierze radcę i do sądu ale i tak
    wyjdzie niepoczytalność. Tak to działa w praktyce, robet sugerował że
    takich upiardliwych kilentów co zgłaszają w kółko takie sprawy sobie na
    listę wpisują i jak się okaże że mu moto zajebali to ima zapał do
    szukania spada jak znajdą na liście:P

    BTW -

    --
    Shrek