  • Data: 2023-10-19 18:26:20
    Temat: Re: 71latek zabił dzieciaka
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Policja jest od tego, od czego jest. Takich świrów są tysiące i nie da
    > się zamknąć ich wszystkich tylko z tego powodu8, że jeden kogoś zabił.

    Ale można się "zaopiekować" tymi najbardziej agresywnymi. Schodami można
    się opiekować całodobowo, to ludźmi tym bardziej. Wystarczy tylko
    prawidłowo ustawić priorytety.
    I jakąś selekcję chyba potraficie zrobić? Czy tego też nie?
    Choćby po ilości zgłoszeń sąsiadów.
    A tych mniej agresywnych można przynajmniej spróbować zniechęcić
    wykazując im zainteresowanie, przynajmniej od czasu do czasu.
    Ale to trzeba chcieć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr