    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: 62 lata
    Date: Mon, 05 Mar 2018 07:59:49 GMT

    On 2018-03-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Bez jaj. Ma w obowiązkach pisać glupoty po internetach i oczerniać swoją
    > koroporację mediach społecznościowych?

    Się zwyczajnie okładacie, a tu mówię raczej o zasadzie ogólnej - na
    spokojnie by pewnie mniej napisałę.

    > Co zaszło to akurat wiemy, bo jest z tego materiał filmowy.

    No mnie intersowałoby to etui :)

    > Wiemy - przecież powiedzieli - no chyba że uważasz, że kłamali łamiąc
    > prawo i to ich usprawiedliwia;)

    Nie, uważam, że przynajmniej teoretycznie mogli mieć jeszcze jakieś inne
    powody, choć wtedy powinni je też podać.

    > Robert sobie pozwolił na wiele wypowiedzi, które z ust czy klawiatury
    > policjanta nie powinny paść. To że padły to pół biedy. To że były
    > najprawdopodobnie szczere to dramat.
    >
    > Przeczytałeś tamten wątek? Przecież to był festiwal spierdolenia,
    > którego Bareja by się nie powstydził. Bomby w rowerach, przewoźnicy
    > plecaków. To było właśnie publiczne ośmieszanie funkcjonariuszy i formacji.

    Czytałem, ale ja mam neutralne nastawienie do tego wątku i tak tego nie
    widzę. Co widzę, napisałem w innym poście - w tej chwili to jest taka
    dyskusja aby się dopieprzyć do kazdego przeciwnego twierdzenia na
    zasadzie błędów logicznych.

    Obejrzałem to przed chwila do końca i tam mu gośc w sumie sam z siebie
    powiedział, że może na nich złożyć skargę.

    > No w tym wątku to akurat podstawa dyskusji. Twierdziłeś, że swoich praw
    > nie musisz znać, bo w razie czego policjant przecież wie co robi i cię o
    > nich poinformuje;) Dalej tak uważasz?

    Tak :)

    > A jakie ma to znaczenie? Demokratyczne pańśtwo prawa nie działa na
    > zasadzie, że kto jest bez winy to nie ma się czego obawiać, bo co prawda
    > bez powodu w dupę ci mogą zajrzeć, do aresztu zamknać, firmę zniszczyć,
    > ale w końcu uniewinnią.

    Bo policja też ma w sumie nieźle przesrane. Jakby sie okazało, że ten
    gostek był złodziejem, to dostaliby z-eby, że go nie wytrzepali, czyż nie?

    --
    Marcin