    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 62 lata
    Date: Mon, 5 Mar 2018 07:49:38 +0100

    > Nt tego co się obecnie w Polsce dzieje w okolicach prawa i dalszych
    > okolicach pewnego budynku to na ile Ciebie czytam, mamy najpewniej
    > bardzo zbliżone zdanie, ale nie zmienie to faktu, że tak Cię widze, i
    > inne osoby w tym oeatku równiez, to staracie się postepowac tak,
    > jakbyście byli w stanie permanentnej wojny z Państwem i jego instytucjami.
    > Państwo to wróg i aby się obronić, to trzeba znac te wszystkie ustawy.

    Nawet wiele się nie pomyliłeś;) Wszystkie nie, ale zaskakująco dużo.

    > Nie mówię, że nie rozumiem powodów. Doskonale rozumiem i to też, że ta
    > sraczka legistlacyjna faktycznie przeszkadza ale nie tu jest pies
    > pogrzebany.

    Twierdzisz, że demolka państwa prawa, gównianymi ustawami w sposób
    oczywisty niekonstytucyjnymi to nie jest duży problem? Wygaszanie
    kadencji, praw, stosunków pracy? Prawo działające wstecz? Oczywiście, że
    państwo prowadzi wojnę z dużą częścią swoich obywateli. Mniej więcej 1/3
    ustaw ma na celu nieszczenie lub obchodzenie prawa.

    A jednak do Polski się UE przypieprza o demolowanie praworządności i to
    my mamy najsłabszy indeks stałości prawa w Europie.

    > Na to juz za późno. Problem w tym, że nie wygląda aby miało być lepiej.

    No właśnie o tym piszę. I piszę, że to jest złe.

    > W wątku obok wystapiło obustronne zmęczenie materiału i dyskusja się
    > wymknęła.

    Daj spokój. W tamtym wątku własnie jak w soczewce skupiły się wszelkie
    wady i postawy policjantów.

    > Tym gorzej dla nas, zdrowego rozsądku, a w dalszej perspektywie dla
    > wszystkich (patrząc dokad to wszystko zmierza), ale wina Roberta to
    > raczej nie jest.

    Po tym co przeczytałem, to byłbym ostrożny w pokładaniu wiary w Roberta,
    jeśli chodzi o podawanie podstaw prawnych czegokolwiek. Przecież okazało
    się, że on nie zna podstw prawnych swojej pracy. Więc cholera wie co
    sobie ubzdurał o pracy prokuratora, którym przecież nie jest.

    Shrek