  • Data: 2008-02-01 11:48:29
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jureq napisał:

    > To w cywilnym można kogoś wsadzić na 5 lat? Sam miałbym ochotę parę osób....

    Po porostu ta notka prasowa to wielka bzdura popelniona przez
    dziennikarzyne popychanergo przez ZAIKS.

    Skoro wpadli do kolesia policjanci z nakazem prokuratorskim
    (przeszukanie) to ja bym przypuszczal, ze koles handlowal i to handlowal
    pirackim softem, przy okazji plytami i muzyką.

    Prokurator postawi mu ilestam zarzutow dotyczacych pirackiego softu.
    Ilosc plikow audio/video oraz sam fakt ich sciagniecia nie ma wiekszego
    znaczenia.

    Znaczenie ma czy zrobil sobie z tego zrodlo dochodów. Wspomnienie o
    paserce wskazuje, ze sprzedawal piracki soft.

    A jak bylo - lich owie.

    Pamietacie wielkiego polskiego pirata co shackowal niemiecka strone i na
    forum zamiescil linka do najnowszego klipu Depecha Mode, dostepnego
    publicznie na publicznej stronie wydawcy?

    brak wiedzy i znajomosci prawa przez policje i dziennikarzy jest
    alarmujaco niski czasem :/

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie