  • Data: 2008-02-01 11:56:05
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: Mr Internet <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krajan napisał:

    > Mogą wpaśc bez nakazu (sieć osiedlowa, legitymacja) i niczym nie musiał
    > handlować - takie naciągane pseudopaserstwo przez użytkowanie - wiem
    > niestety z praktyki :( Sprawa w toku.

    wpasc bez nakazu? w sprawi eniezagrazajacvej zyciu? znaczy policja
    przekroczyla swoje uprawnienia i powinna za to sowicie beknąć.

    policja na blache moze wejsc tylko w przypadku powaznego podejrzenia
    przestepostwa, np. gdy kogosmordują a nie w celu przeszukanai kompa
    pirackiego.

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie