  • Data: 2017-06-12 07:50:20
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-10 o 07:54, z pisze:

    > Co się dziwisz?. Poprawiają ściągalność podatków.
    > Nie do końca to będzie skuteczne ale zawsze to lepiej niż dokonania nic
    > nie mogę tuska w tym temacie. :-)

    Na zasadzie "poprzednicy doprowadzili nas na skraj przepaści, ale my w
    odróżnieniu od nich zrobiliśmy krok na przód"?

    Wiesz, jak firmy zaczną wygrywać w sądach odszkodowania, to niestety my
    za to zapłacimy. A żeby zmienić i poprawić ściągalność, trzeba najpierw
    sobie uświadomić, że świat się zmienił i to co było dobre x lat temu
    teraz nie jest ani skuteczne, ani na ludziach wrażenia nie robi.
    I to niezależnie z jakiej opcji politycznej są p.Osłowie. Notabene, z
    tego co tak pobieżnie przeglądałem, to chyba najbardziej przystające do
    rzeczywistości dzisiejszej pomysły mieli PSL-owcy, choć może i pomyliłem
    z jakimś innym ugrupowaniem. Tak ale zauważyli, że ten system w obecnej
    rzeczywistości nie ma racji bytu i zaproponowano by zamiast ściągania
    abonamentu, media publiczne zrezygnowały z reklam w zamian za pieniądze
    z reklam od innych nadawców. No tak, ale wtedy znowu Poczta Polska nie
    będzie miała intratnego zlecenia...

    --
    http://kaczus.ppa.pl