  • Data: 2017-06-12 07:42:42
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-11 o 17:56, Trefniś pisze:

    > Nie, po prostu robię "listę obecności" idiotów, używając dostosowanych
    > do nich argumentów.
    > Jeden już się złapał i ujawnił.
    >
    > Poczytaj, jakie kompetencje ma Sadurska:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ma%C5%82gorzata_Sadurs
    ka

    > Czy prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii
    > Curie-Skłodowskiej w Lublinie, oraz studia podyplomowe z zarządzania i
    > organizacji w Lubelskiej Szkole Biznesu to nie są kompetencje?
    > Tylko dlatego, że jakiś lodziarz Sikorski i Swetru skrytykował wybór?

    Wiesz, miałem zajęcia z jednym doktorem na uczelni - taki wstęp do
    księgowości. To co powiedział, to że on mimo, że ma właściwe
    wykształcenie, teorię zna, bo ją wykłada, ale bez zdobycia
    wcześniejszego porządnego doświadczenia nie wziąłby się za bycie
    samodzielnym księgowym. Wykształcenie to jedno, doświadczenie drugie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl