  • 31. Data: 2009-07-17 09:11:11
    Temat: Re: 32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 10:04:08 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > Mam małego zygzaka, poleci 240 i co z tego skoro najszybciej jeżdżę 140?

    Mój duży blejd (SC57A) bez problemowo kręci te 290km/h, na pierwszym biegu
    - 170km/h (bez żadnego PC, dynajet)
    Przy tym jego kaszlaku to na "jednym" się przejeżdza przy jego maksie :)

  • 32. Data: 2009-07-17 09:17:06
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Przy tym jego kaszlaku to na "jednym" się przejeżdza przy jego maksie :)

    Niby tak, ale my sobie latamy lajtowo, a on się ściga w rajdach jakichś
    gdzieś i chyba byśmy wymiękli przy nim na jego terenie :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 33. Data: 2009-07-17 09:40:48
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 17 Jul 2009 11:17:06 +0200, Agent 0700 napisał(a):

    > Niby tak, ale my sobie latamy lajtowo, a on się ściga w rajdach jakichś
    > gdzieś i chyba byśmy wymiękli przy nim na jego terenie :-)

    ehheheh - to musi być fascynujące, cienkim pomykać na "rajdach" ;)
    Ale fakt - na terenie nie sprzyjającym bajkom hard-sport to nie dalibyśmy
    mu rady ;)

  • 34. Data: 2009-07-17 15:11:57
    Od: "Sandra" <sandra.lauer(nie pisz bez sensu)@op.pl>

    > Wyobraźni to mi nie zabrakło, bo jest tak jak sądziłem.
    > W sumie to te dane są nawet prawidłowe, z tym że są nic nie mówiące.

    Akurat o poprawność danych mi chodziło
    cieszę się, że ją przestałeś kwestionować.

    > Bo to że podatnicy podlegający pod II próg dostarczają 20.56% wpływów z
    > podatku, to zupełnie inna informacja niż ta jakie są rzeczywiste wpływy z
    > II progu podatkowego (czyli różnica wpływów między stawką 19 a 30%). A
    > dopiero to byłaby istotna informacja.

    Zgadza się - zwłaszcza dla kogoś próbującego oszacoać skutki zmian
    progów podatkowych lub ich zniesienia.

    > A jak policzyłem w drugim poście te wartości się różnią od siebie
    > wielokrotnie.

    Z tamtym postem się zgadzam.

    > Patrząc na liczby i nie wczytując się w to czym są naprawdę można łatwo
    > ulec błędnemu wrażeniu (manipulacji?) że gdyby nie progi podatkowe, to do
    > budżetu wpłynęłoby 40% mniej pieniędzy.

    Ale co robiliby lewacy i populiści gdyby zamiast mówić o 40%
    mowa byłaby tylko o 4%? :-)

    Sandra

  • 35. Data: 2009-07-17 15:19:30
    Od: "Sandra" <sandra.lauer(nie pisz bez sensu)@op.pl>

    > Jak już jesteś taka precyzyjna, to gdzie w ustawie
    > jest zdefiniowana ta kwota wolna? :-)

    Jest zdefiniowana kwota zmniejszająca podatek to termin z ustawy
    kwota ta powoduje że istnieje kwota wolna od podatku - to termin z życia.
    Jak zwał tak zwał nikt nie płaci 19% efektywnego podatku w I progu
    a tak liczył przedpiśćca.
    Nie jestem precyzyjna prawnie (nie moja specjalność) - tylko rachunkowo.

    Sandra

  • 36. Data: 2009-07-18 12:52:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Herald pisze:

    > Mój duży blejd (SC57A) bez problemowo kręci te 290km/h, na pierwszym biegu
    > - 170km/h (bez żadnego PC, dynajet)
    > Przy tym jego kaszlaku to na "jednym" się przejeżdza przy jego maksie :)

    Aż tu nagle... zakręty ;)

  • 37. Data: 2009-07-18 12:53:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Agent 0700 pisze:

    > Mam małego zygzaka, poleci 240 i co z tego skoro najszybciej jeżdżę 140?

    Ja tam się na ulicach moim raczej nie rozpędzam ponad 90 - za głośno :)