  • Data: 2019-07-13 06:38:57
    Temat: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Od: mariusz7402 <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Jul 2019 02:21:32 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale Robert ma rację. Jedyne co wynika z tego co przedstawiłeś, to, że
    > nie zostało to powiedziane w czasie kiedy nagrywałeś. Jest duża szansa,
    > że tak się gościu będzie tłumaczył bo co innego może zrobić?

    Czyli chcesz powiedzieć, że "powiedziałem" to wtedy kiedy kuratora nie było
    u mnie? Tak? Ciekawe. I on, nie rozmawiając ze mną, to usłyszał.
    Nooo........................to jest bardzo ciekawa koncepcja. Życzę mu
    powodzenia w udowadnianiu takiej tezy.

    > Jedyne na co możesz MZ liczyc, to że kurator kombinował podobnie i w
    > innych przypadkach i ktoś już to wcześniej podniósł.
    >
    > Ewentualnie możesz spróbować go podejść i wprost zapytać kiedy coś
    > takiego niby powiedziałeś i niech się wstrzeli w czas nagrań. Ale i
    > wtedy jak cwaniak to powie, "no to musiałem pomylić i było to po/przed".
    No to niech strzela dalej. Dzieląc czas wszystkich nagrań na jednosekundowe
    odcinki "dam gościowi spory magazynek amunicji". Będzie zabawa.