  • Data: 2010-12-07 08:54:15
    Temat: Re: 2011 - nic nie ma na temat ko.uz.przych od umów autorskich
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> napisał(a):

    > Już ci wytknięto. Swoją drogą - twoje pytanie jest widomym znakiem że to
    > nie literówka - rzeczywiście słownik Ci się przyda.

    Tak naprawdę to przy pisaniu lekko się zastanawiałem
    ale nie chciało mi się zaglądać do google, poprostu to
    nie jest dla mnie aż tak ważne.

    Dla bierzących potrzeb używam IE 5.5 bo w lapku mam już IE 8
    a tam jest już weryfikacja słownikowa dla formularzy.

    Dzięki za info chociaż Tusk w TV straszył, że to się zmieni.
    I tak muszę renegocjować umowy bo muszę uwzględnić wzrost
    kosztów utrzymania w nowym roku z powodu kumulującego się vatu
    w cenach wg mnie będzie tak ok 20% w górę.

    Andrzej.