  • Data: 2010-12-10 00:00:49
    Temat: Re: 2011 - nic nie ma na temat ko.uz.przych od umów autorskich
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09.12.2010 11:41), NKAB - wrote:

    > I tego właśnie nie rozumiem. Nie wiem czy w USA czy WB też
    > są takie same kwiatki jak w naszym (łumen-łimin) ale te wszystkie
    > dziwolongi powstawały w okresie totalnego niewolnictwa, bogaci nie
    > mieli nic do roboty to wymyślali różne regułki.

    Czyli innymi słowy - stosowanie się do zasad języka którego się używa -
    to niewolnictwo, zaś ich łamanie - ducha wolnego znak? Interesujące. A
    może byś jednak zadał sobie trochę trudu i dowiedział się skąd się
    bierze "u" a skąd "ó", czy też "ch" i "h"? Uwierz mi - żyją jeszcze tacy
    którzy je odmiennie wymawiają.

    [...]
    > Od 2004 jestem wyłącznie na umowach o dzieło u osób prawnych
    > stąd ten wątek.
    >
    > Taka wysokość przewidywana jest z powodu podniesienia podaków vat
    > przez cały świat.

    Bardzo mnie interesuje jak wyliczyłeś te 20% podwyżki kosztów po zmianie
    stawki 22% na 23%.

    Jedyne wytłumaczenie jakie bym zrozumiał, to to że coś co jest twoim
    kosztem od "produkcji" do twojego zakupu przechodzi 20x przez parę
    vatowiec-nievatowiec. Wtedy istotnie - mielibyśmy około 20% podwyżki.
    Ale mówisz że to nie ten przypadek. Więc jaki?

    p. m.