  • Data: 2007-10-12 07:33:47
    Temat: Re: 20 tys.
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    boukun pisze:
    > Stan mojego umysłu faktycznie odbiega od umysłów wielu milionów obłąkanych
    > Polaków.

    Sluchaj smieciu.
    Pasozytujesz na spoleczenstwie, ktore szkalujesz bedac, bezrobotnym.
    Bezskutecznie lazisz po jakis psychiatrach za moj ciezko zarobiony ZUS.
    Z zasilkow socjalnych, wyplacanych przez to zjudaizowane panstwo
    korzystasz z dobrodziejstwa internetu.

    Jestes zwylkym, smieciarskim pasozytem, nierobem!

    Co do poboru: Jakbys nie byl taki glupi to chociaz zapytalbys kogos
    madrzejaszego, czy kiedykowiek slyszal o chlopcach z radoscia idacych na
    przymusoawy pobor. Mozna siegac mnostwo lat wstecz.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm