  • Data: 2007-10-12 08:29:59
    Temat: Re: 20 tys.
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fen80t$vba$1@news.onet.pl...

    > Sluchaj smieciu.
    > Pasozytujesz na spoleczenstwie, ktore szkalujesz bedac, bezrobotnym.
    > Bezskutecznie lazisz po jakis psychiatrach za moj ciezko zarobiony ZUS.
    > Z zasilkow socjalnych, wyplacanych przez to zjudaizowane panstwo
    > korzystasz z dobrodziejstwa internetu.

    Spokojnie, weź leki na uspokojenie. I tu jest zawarta cała twoja
    małostkowość. Dałeś się skutecznie skłócić (albo robisz to z urzędu) przez
    elity rządzące, przeciwko społeczeństwu i szeremu obywatelowi. Nie
    przeszkadza ci, że płacisz ZUS na wyzyskujące "cię" elity, ale szukasz winy
    za to u maluczkich, którzy są także ofiarami systemu. Ja akurat nie
    korzystam z żadnych zasiłków, ani przywilejów i nie mam potrzeby chodzić do
    psychiatrów.

    boukun