  • 1. Data: 2011-01-05 13:43:45
    Temat: Re: 2 promile i strasznie głupie zatrzymanie
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-05 11:56, Łukasz pisze:
> [...]
    > zaczeliśmy pakować sprzęt muzyczny. Z racji że była bardzo minusowa
    > temperatura powietrza, wsiadłem do mojego auta aby odpalić silnik.
    > Pakując dalej sprzęt muzyczny, dodatkowo oczekiwałem na kierowce
    > (kolegę) który jechał po mnie i po resztę chłopaków z zespołu (90 km),
    > silnik nadal pracował. Kiedy przyszło nam załadować dość ciężkie
    > kolumny, auto było zaparkowane dość nie wygodnie, a mianowicie zależało
    > mi aby go podstawić tyłem do sceny. Wtedy niestety ale wsiadłem do auta
    > i około 10 metrów odwróciłem auto aby podstawić je tyłem. Po załadowaniu

    Nie dość, że jechałeś po pijaku (10m) to jeszcze pracowałeś pod wpływem,
    stwarzając zagrożenie.
    W pracy się nie pije, i nie jeździ się po pijaku.
    Nawet jeżeli ty tylko pomagałeś.

    Tak to wygląda dla mnie, próbuj może sąd się nad tobą zlituje.

    Mój znajomy w jeszcze bardziej głupiej sytuacji pozbył się prawka.
    Któregoś zimowego wieczoru (już kilka lat temu) chciał wrócić pijany do
    domu i go żona nie wpuściła (już była żona). Poszedł więc przespać się
    do samochodu na parkingu, a że było zimno odpalił auto. Ktoś chyba
    zadzwonił na policję, przyjechali... - dla sądu był pijany, i miał
    zamiar jechać bo auto było odpalone, a on siedział na fotelu kierowcy.

    Ariusz

  • 2. Data: 2011-01-05 21:53:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zalamales mnie ta informacja... Naprawde :(((

    Wiesz - mozna na sprawe spojrzec i z takeiej perspektywy, ze Twoja sytuacja
    jest korzystniejsza - masz przeciez swiadkow, ktorzy powierdza, ze chciales
    tylko przestawic samochod, kierowce, ktory byl umowiony i do was jechal,
    itd. itp.
    Jak mowie, dobry papuga z wyrozumialym sedzia i tolerancyjnym prokuratorem
    moga ustawic sprawe jakos korzystnie dla Ciebie - no ale musza w Tobie
    widziec porzadnego sponsora :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-01-09 00:20:19
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > na policję, przyjechali... - dla sądu był pijany, i miał zamiar jechać bo
    > auto było odpalone, a on siedział na fotelu kierowcy.

    Ba! Nie musi byc silnik zapalony, wsytarczy, ze kluczyki sa w stacyjce, to
    juz jest przygotowanie pojazdu do jazdy.
    Tak wiec, ajk ktos pijany lepiej nich kluczyki czyma w kieszeni.