  • 1. Data: 2011-01-05 11:56:19
    Temat: Re: 2 promile i strasznie głupie zatrzymanie
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ig1ip9$24f$1@speranza.aioe.org...
    > Witam.
    >
    > Nowy Rok przywitał mnie tragicznie. Byłem wraz z grupą muzyczną z którą
    > prowadziłem imprezę sylwestrową w Rynku dla całego miasta. Wraz z zespołem
    > spożywałem alkohol.

    czy auto było zaparkowane przy drodze publicznej czy na płycie Rynku (który
    na 99% jest drogą wewnętrzną) ??

  • 2. Data: 2011-01-05 12:32:45
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Sty, 12:56, "PH" <P...@p...news> wrote:

    > czy auto by o zaparkowane przy drodze publicznej czy na p ycie Rynku (kt ry
    > na 99% jest drog wewn trzn ) ??

    nie ma znaczenia, nawet po wlasnym prywatnym terenie nie wolno jezdzic
    pod wplywem (pojazdem mechanicznym, bo np. rowerem mozna :) )

    WS

  • 3. Data: 2011-01-05 12:43:34
    Temat: Re: 2 promile i strasznie glupie zatrzymanie
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > nie ma znaczenia, nawet po wlasnym prywatnym terenie nie wolno jezdzic
    > pod wplywem (pojazdem mechanicznym, bo np. rowerem mozna :) )

    bez sesnu :]
    bez uprawnien jezdzic mozna a po pijaku (jeszcze z uprawnieniami) nie :]

  • 4. Data: 2011-01-05 13:02:42
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Sty, 13:43, "PH" <P...@p...news> wrote:

    > bez sesnu :]
    > bez uprawnien jezdzic mozna a po pijaku (jeszcze z uprawnieniami) nie :]

    art. 178a KK
    § 1. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    odurzającego, prowadzi pojazd mechaniczny w ruchu lądowym, wodnym lub
    powietrznym,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do lat 2.

    § 2. Kto, znajdując się w stanie nietrzeźwości lub pod wpływem środka
    odurzającego, prowadzi na drodze publicznej lub w strefie zamieszkania
    inny pojazd niż określony w § 1,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku.

    a jazda bez uprawnienien to zlamanie PoRD, ktore na prywatnym terenie
    obowiazuje tylko w ograniczonym zakresie (o ile nie ma odp. znakow)...

    WS

  • 5. Data: 2011-01-05 13:40:11
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-05 13:43, PH pisze:

    > bez sesnu :]
    > bez uprawnien jezdzic mozna a po pijaku (jeszcze z uprawnieniami) nie :]

    Ameryke odkrył... ;)
    Takie mamy "prawo" jakich "prawodawców" żeśwa sobie wybrali.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2011-01-05 19:04:03
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-01-05 13:32, WS pisze:

    > nie ma znaczenia, nawet po wlasnym prywatnym terenie nie wolno jezdzic
    > pod wplywem (pojazdem mechanicznym, bo np. rowerem mozna :) )
    >
    > WS

    to znaczy nie mogę przestawić busa w garażu metr do tyłu, kiedy jestem
    nakurwiony? Garaż jest zamknięty od wewnątrz, a dom ogrodzony :)
    --
    zimo, wypierdalaj bo chcemy budować boiska!