  • Data: 2002-06-07 10:20:07
    Temat: Re[2]: dwie nazwy jednej firmy - juz nie wiem..
    Od: m...@p...onet.pl (meavox) szukaj wiadomości tego autora

    czesc,
    Friday, June 07, 2002, 1:16:27 AM, Gotfryd, wrote:

    GSld> On Fri, 7 Jun 2002, Tristan Alder wrote:
    GSld> [...]
> [...]

    GSld> Są. Z mnóstwem problemów: bo nie dość że prawie
    GSld> każdy 'papier' musi być podpisany w obecności notariusza
    GSld> (mowa o zgromadzeniach wspólników itp, nie o bieżącej
    GSld> działalności)
    [cut]

    no wlasnie, kazdy 'papier'?

    GSld> szczegóły w rzeczpospolitej (na www).
    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_001027/prawo/prawo_a
    _9.html
    - m.in. tutaj?

    "Omawiany przepis dotyczyć więc będzie wszelkich
    _umów_ między spółką a jej jedynym wspólnikiem"

    uchwala wspolnikow (wspolnika) jest taka 'umowa'?
    art. 173 k.s.h. mowi o oswiadczeniach woli..eh.
    urzejmie prosze o wyjasnienie..

    goska