    From: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 195 KK a miejsce odprawiania rytuałów religijnych
    Date: Sat, 07 Aug 2010 16:27:41 +0200

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Patrząc na to w kontekście głośnej ostatnio "walki o krzyż"
    > wobec modlącej sie grupy fanatyków właściciel terenu jest
    > bezradny.

    "Zwykły" właściciel nie byłby bezradny. Właściciel który
    "nie może 'mieć w dupie' konsekwencji przy urnach wyborczych"
    byłby (MSZ) głupi jakby się z tym nie obchodził jak ze zgniłym jajem.
    Konsekwencje "prawne" to nie wszystkie konsekwencje które się
    bierze pod uwagę :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Kapłan może uciec, ale świątynia musi zostać.