  • Data: 2010-08-07 18:14:49
    Temat: Re: 195 KK a miejsce odprawiania rytuałów religijnych
    Od: "jQ" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale z drugiej strony mój kumpel nie mogąc przed laty wyjechać z osiedla przez
    > procesję katohołoty walnął wkurzony po klaksonie i po gazie, rozgonił bydło i
    > tyle (wiem, bo siedziałem obok).
    > Dziś trudno, bo mendy obstawiają takie spędy.
    Mi chodziło bardziej o to, co się dzieje na Krakowskim Przedmieściu. Czy ja mogę
    postawić na środku ulicy ogródek piwny, obok niego wielki kufel i powiedzieć, że
    modlę się do świętego Gambrinusa*. Myślę, że byłoby wielu zainteresowanych tą
    religią. Jakby co, to zamiast piwa może być miska spaghetti. Ta religia jest już
    legalna.

    * czeski Bóg piwa