  • 11. Data: 2005-11-18 09:56:18
    Temat: Re: 18 lat a prawo
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>
    napisał w wiadomości news:dlk4pm$sm1$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > obuwie z chaczykami

    Tu mnie zaintrygowałeś :) Cóż to takiego?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2005-11-18 13:18:20
    Od: Alianora <a...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Koncepcja ujawnienia przez nauczycielkę danych osobowych poprzez
    > przekazanie uwag co do zachowania syna rodzicom jest warta do
    > odnotowania w annałach tej grupy jako jeden z bardziej cudacznych
    > pomysłów. Myślę, że rodzice z grubsza znają dane osobowe swojego
    > dziecka, toteż trudno mówić tutaj o ich "ujawnieniu".

    Jak sam zauwazyles "z grubsza".

  • 13. Data: 2005-11-18 14:35:27
    Od: "Lewis" <l...@p...onet.pl>

    > Tu mnie zaintrygowałeś :) Cóż to takiego?

    no chodzi obuwie z łyżwą ale nie tą metalową na podeszwie ale naszytą na
    jego powierzchni... :P

    Lewis
    red GSF 400

  • 14. Data: 2005-11-18 17:36:49
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Roman G. wrote:

    > Ja myślę, że twój "problem" zniknie, jeżeli po prostu zaczniesz się w szkole
    > zachowywać tak, jak na dorosłego człowieka przystało.
    > Odpowiedzialnie znaczy.
    >
    > RG

    Odpowiedź typowego "pedagoga". Moralizatorska i nie na temat.

  • 15. Data: 2005-11-18 18:04:02
    Od: w...@g...pl (wisp1966)

    kmlodz napisał(a):

    > Chodze do 3 klasy lo i mam od pół roku 18 lat. W szkole jest jedna nauczycielka
    > co ostatnio stwierdzila, że się źle zachowuje i że niby inni nauczyciele też się
    > na mnie skarżą i mam przyjśc z kochaną rodzicielką. Ja na to że najpierw ja
    > chciałbym usłyszeć te skargii na mnie bo to w końcu o mnie chodzi.

    Wyslij list polecony do szkoly z zadaniem ujawnienia/opisania zarzutow
    wobec Ciebie. Najlepiej wyslij to w trybie Ustawy o dostepie do
    informacji publicznej (formularze do znalezienia, jak na oczy zalozysz
    google)

    > A ona na to
    > że nie ma zamiaru ze mną dyskutować (normalka w polskiej szkole) i mam przyjść z
    > rodzicem. Potraktowała mnie jak 8 letniego smarkacza ;/

    Za moich czasow bylo to normalne i nikt z tym nie dyskutowal. Dzis jest
    inaczej - smarkacze maja wiecej praw, niz obowiazkow (to moje PRYWATNE
    zdanie).....
    Wracajac do rzeczy - jeszcze raz sprowokuj rozmowe na ten temat (niech
    Ci dokladnie powiedza, na czym polega twoje zle zachowanie), tylko tym
    razem nagraj to.

    > Czy ma prawo tak postapić? Pewnie kodeks karny tego nie reguluje a chyba chociaż
    > moralby hehe

    Kodeks moralny kazdy powinien miec w glowie - jesli chodzi o spisanie go
    w formie pisemniej - ty chyba tylko biblia....

    > A przy okazji całej tej sprawy zastanowiło mnie jak to jest...
    > Czy jak mam 18 lat to jestem wg wszelkich praw samodzielny czy nadal mam
    > prawnych opiekunów w postaci moich rodziców ??

    Masz prawa i obowiazki (to PRZEDE WSZYSTKIM) okreslone w konstytucji,
    kodeksach i ustwach - ale dopoki ktos (rodzic) cie utrzymuje - nie
    jestes SAMODZIELNY (masz internet - to go uzyj i sprawdz, CO ZNACZY
    slowo SAMODZIELNY....).

    > Już nawet nie chodzi mi o tą śmieszną sprawe pisania zwolnień, tylko jak ja
    > wygladam wg prawa : dorosły człowiek który uczęszcza do szkoły czy może
    > wyrośnięte dziecko co ma prawo jazdy i może głosować? :)

    Dorosly w swietle prawa, to ty moze jestes.... Ale samo twoje pytanie
    sugeruje, ze (na chlopski rozum) do PRAWDZIWEJ doroslosci jeszcze ci
    daleko (przepraszam, jesli Cie urazilam).....

    > Wybaczcie za błachośc problemu aczkolwiek dobrze wiedzieć na czym się stoi...
    > albo leży :P

    Jak widac - jestes wystarczajaco dorosly, zeby tu napisac... Czy jestes
    wystarczajaco dorosly, zeby nauczyc sie szukac pozadanych informacji w
    internecie, ZANIM NAPISZESZ TUTAJ?? Bo jak na razie dzialasz, jak
    dziecko: mamo - powiedz, bo mi sie nie chce szukac w encyklopedii...:(

    > Pozdrawiam!
    > KMlodz

    pzdr
    A.

  • 16. Data: 2005-11-18 20:18:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alianora" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak sam zauważyłeś "z grubsza".

    By sprawę uściślić. Wyniki nauki nie są danymi osobowymi, bowiem
    posiadając informację, że uczeń ma oceny z języka polskiego 1; 1; 3;
    30/50; 20/70 i nie posiadając innych danych, to ustalenie jego
    tożsamości jest tak trudne, ze w praktyce niemożliwe.

  • 17. Data: 2005-11-18 20:43:45
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dlj70a$gl9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chwilowo nie masz 18-tu lat,

    Skąd ten wniosek?
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 18. Data: 2005-11-18 20:45:45
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>
    napisał w wiadomości news:dlk4pm$sm1$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > i mysle ze warto dodac, ze jak jest taki dorosly to niech powie
    > rodzicom, ze od tej pory bedzie sam zarabial na swoje zachcianki,
    > obuwie z chaczykami i ubrania w paski ;)

    A te CHaczyki - co to jest?
    Ania

  • 19. Data: 2005-11-18 21:53:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości

    > Skąd ten wniosek?

    Sam napisał, że nie ma.

  • 20. Data: 2005-11-18 22:23:37
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dllig0$2jr$1@inews.gazeta.pl...

    > Sam napisał, że nie ma.

    A gdzie jeśli wolno spytać?
    Bo ja widzę jedynie coś takiego: "Chodze do 3 klasy lo i mam od pół
    roku 18 lat..."

    Ania