  • 1. Data: 2005-11-17 19:50:50
    Temat: umowa na dsl z tpsa odstapienie - pomocy!!!
    Od: irek <n...@d...pl>

    googlam googlam i nie moge niestety znalezc na taki oto problem
    odpowiedzi prosze wiec o pomoc.

    mam podpisana umowa na dsl 10 listopada. chce zrezygnowc z niej bez
    sankcji. na infolinii TPSA mowia ze tak jest mozliwe "chyba" w ciagu
    7 dni od podpisania umowy, a jestem w sytuacji ze dzis mija 7 dni.
    czy faktycznie tak jest (regulamin dsla nic o tym nie mowi) czy tez
    moze jest jakis dluzszy termin regulowany przez prawo
    telekomunikacyjne?

    z gory dziekuje za pomoc

    pozdrawiam
    irek

    --
    -= http://www.dyn.pl
    -= ^^^^ darmowe poddomeny .dyn.pl dla użytkowników neostrady

  • 2. Data: 2005-11-17 21:47:48
    Temat: Re: umowa na dsl z tpsa odstapienie - pomocy!!!
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > czy faktycznie tak jest (regulamin dsla nic o tym nie mowi) czy tez
    > moze jest jakis dluzszy termin regulowany przez prawo

    masz umowe przed nosem, masz regulamin na stronie, po co pytasz tu???