  • 1. Data: 2005-11-17 20:43:20
    Temat: wezwanie do sądu z adnotacją adresat odmawia przyjęcia
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam takie pytanie,czy zwrotka sądowa z adnotacją listonosza ,że adresat
    odmawia przyjęcia wezwania,
    będzie traktowana przez sąd jako wezwanie doręczone?
    Dłużnik notorycznie uchyla sie od odbioru wezwania i sąd ciągle odracza
    sprawę, listonosz mógłby napisać taką adnotację , ale czy to da pożądany
    efekt.

    Pozdrawiam
    mareK

  • 2. Data: 2005-11-18 11:27:02
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    tak.

    Aga

  • 3. Data: 2005-11-18 15:22:24
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
    > tak.
    > Pozdrawiam
    > Aga

    Dzięki za odpowiedź.
    Może jeszcze jakaś podstawa prawna, na którą można się powołać, jeżeli
    sędzia będzie miał inne zdanie?

    Pozdrawiam
    mareK

  • 4. Data: 2005-11-18 15:42:00
    Od: irekk <i...@w...pl>

    mareK napisał(a):
> [...]
    > odmawia przyjęcia wezwania,
    > będzie traktowana przez sąd jako wezwanie doręczone?
    > Dłużnik notorycznie uchyla sie od odbioru wezwania
    Tak
    i sąd ciągle odracza
    Jeżeli obecnośćosoby jest niezbędna sąd może zastosować środki przymusu
    z doprowadzeniem włącznie.

  • 5. Data: 2005-11-19 01:05:56
    Od: tuni <a...@l...net>

    irekk wrote:

    > Tak

    Czyli wystarczy dac na piwo panu Wladkowi, on napisze co chcemy, i
    sprawa oszukujemy sad jak chcemy?

    A nie uwazasz ze taka adnotacja w koncu anonimowej dla sadu osoby, to
    nie przegiecie?

  • 6. Data: 2005-11-19 12:44:35
    Od: irekk <i...@w...pl>

    tuni napisał(a):

    > Czyli wystarczy dac na piwo panu Wladkowi, on napisze co chcemy, i
    > sprawa oszukujemy sad jak chcemy?
    >
    > A nie uwazasz ze taka adnotacja w koncu anonimowej dla sadu osoby, to
    > nie przegiecie?

    Nie
    Co do p.Wladka jeżeli jest listonoszem będzie się tłumaczył za
    poświadczenie nieprawdy
    gdy sprawa wyjdzie

    Co do notoryczności nieprzyjmowania wezwań wypowiada się sąd na
    podstawie zapisów na zwrotkach bo jest to podstawa do zastosowania
    środka przymusu lub odstąpienia od niego i zwrócenia się do policji o
    ustalenie rzeczywistego miejsca pobytu z reguły z nakazem zatrzymania
    i doprowadzenia.

  • 7. Data: 2005-11-19 13:06:20
    Od: rembrandt <s...@r...com>

    irekk wrote:

    > Nie
    > Co do p.Wladka jeżeli jest listonoszem będzie się tłumaczył za
    > poświadczenie nieprawdy
    > gdy sprawa wyjdzie

    he he he

    tlumaczyl komu? Przeciez pan Wladek nie jest uczestnikiem postepowania
    sadowego. Co najwyzej moze sie tlumaczyc swojemu kierownikowi.

    Poswiadczenie nieprawdy przez osobe postronna? W koncu listoosz dla sadu
    jest osoba calkowicie postronna. Osadz to w konkretnym paragrafie.

    > Co do notoryczności nieprzyjmowania wezwań wypowiada się sąd na
    > podstawie zapisów na zwrotkach bo jest to podstawa do zastosowania
    > środka przymusu lub odstąpienia od niego

    Nie jest. Jest naduzyciem w panstwie prawa Lecha Kutasa gardockiego.
    Moze byc co najwyzej sugestia dla sedziego,a nie zadnym dowodem odmowy
    przyjecia.

    > i zwrócenia się do policji o
    > ustalenie rzeczywistego miejsca pobytu z reguły z nakazem zatrzymania
    > i doprowadzenia.

    Czyli jednoczesnie przyznajesz ze wysylanie na adres zameldowania a nie
    na adres faktycznego zamieszkania to fikcja. Czyli nakazywanie
    zatrzymania na podstawie pisma wyslanego *swiadomie* na adres o ktorym z
    gory "sedzia" wie ze jest niewazny, jest czystym naduzyciem. Coz,
    panstwo prawa, gdzie kryminalista moze byc prezesem SN.

  • 8. Data: 2005-11-20 22:34:49
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 19/11/2005 14:06, rembrandt wrote :

> [...]
    >
    > Poswiadczenie nieprawdy przez osobe postronna? W koncu listoosz dla sadu
    > jest osoba calkowicie postronna. Osadz to w konkretnym paragrafie.

    art. 271 § 1 kk
    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed

  • 9. Data: 2005-11-21 02:53:07
    Od: aferzysta <g...@s...gov.pl>

    Przemysław Płaskowicki wrote:

    > art. 271 § 1 kk

    Nie wazne.

    Kolejna farsa panstwa prawa Lecha Kutasa Gardockiego.

    "Art. 271. § 1. Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do
    wystawienia dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę, co do
    okoliczności mającej znaczenie prawne,
    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    Na tej podstawie mozna skazac *absolutnie* kazdego, bo kazdy aspekt
    zycia jest jakos regulowany ustawami. Absolutnie kazde okolicznosci maja
    jaies znaczenia prawne. Wiec poswiadczenie nieprawdy, nawet nieswiadome,
    robi przestepce z kazdego obywatela. Lobbysci pod nosem Lecha Kutasa
    Gardockiego znowu zagalopowali sie.

  • 10. Data: 2005-11-21 11:39:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    aferzysta napisał(a):
    > Na tej podstawie mozna skazac *absolutnie* kazdego, bo kazdy aspekt
    > zycia jest jakos regulowany ustawami. Absolutnie kazde okolicznosci maja
    > jaies znaczenia prawne. Wiec poswiadczenie nieprawdy, nawet nieswiadome,

    bzdura
    podpowiedź - kodeks karny ma też część ogólną
    zastanów się jeszcze kiedy "inna osoba" jest uprawniona do wystawienia
    dokumentu

    KG