  • Data: 2010-03-10 08:58:08
    Temat: Re: 14 dni mineło i co dalej ?
    Od: "mz" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cóż, reklamację uznali bo nie mieli wyjścia 14 dni mineło. Stwierdzili, że
    naprawili sprzęt (choć jeszcze go do reki nie dostałem bo nei wrócił z ich
    serwisu do mojego miasta) ale przy nastepnej reklamacji odrzucą odrazu.

    Dla przypomnienie i powiedzenia dla nie czytających wczesniejszych watków:
    1, Towar odałem do reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową - zgodnie
    z ustawą a nie z gwarancją, która wcześniej juz wygasła (12 mc)
    2. chciałem naprawy towaru lub wymiany na nowy
    3. 14 dni mineło więc uznałem, że reklamację przyjęto i uznano.