  • Data: 2010-03-09 21:58:53
    Temat: Re: 14 dni mineło i co dalej ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Mar 2010, Herald wrote:

    > Poczytaj posty Gotfryda w tych kwestiach :)
    > I owszem, sprzedawca, a nawet serwis USTOSUNKOWAŁ się do roszczenia, ale
    > informacja sobie leży w szufladzie :)

    Nie, w pierwszym poście było wyraźnie że "był się spytać".
    Udzielenie nieprawdziwej informacji IMO pozbawia sprzedawcę ochrony
    na mocy art.5 KC, nawet jakby miał "mocny dowód" że się "ustosunkował"
    tak jak piszesz.
    Było - i wyraźnie akcentowałem, że IMO z jednej strony sprzedawca nie
    ma obowiązku "ganiać za klientem", ale równie mocno nie ma prawa się
    uchylić od wyjawienia tego stanowiska które "zajął".

    pzdr, Gotfryd