  • 41. Data: 2013-05-01 15:01:43
    Temat: Re: §14 BGB odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-30 20:00:52 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Nie zauwazyłem skarzenia sie.

    Ten wątek jest taką skargą.
    Gdyby pani dyrektor była kompetentna, pytający nie miałby o czym pisać.
    Dlatego taniej będzie zmienić niekompetentą panią dyrektor, niż po niej
    ciągle sprzątać

    --
    Bydlę

  • 42. Data: 2013-05-01 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Toż piszę od początku, że problemem jest pani dyrektor, podejmująca
    > decyzję o zawarciu umowy na niepotrzebne jej usługi tylko dlatego, że
    > telefon zadzwonił...
    > ;>>>

    Chyba musisz przeczytać swoje wypowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 43. Data: 2013-05-02 21:13:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-05-01 20:00:50 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Chyba musisz przeczytać swoje wypowiedzi.

    Nie.
    Doskonale wiem co piszę i o czym. Pytający ma problem, bo pani dyrektor
    zamówiła coś, czego nie zna, nie rozumie i nie potrzebuje. Więc
    problemem jest pani dyrektor, gdyż pytający stwierdził (nie pytał!), że
    z tą firmą się nie wygra.

    Może poczytaj ten wątek...?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2013-05-03 01:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > zamówiła coś, czego nie zna, nie rozumie i nie potrzebuje. Więc
    > problemem jest pani dyrektor, gdyż pytający stwierdził (nie pytał!), że

    z pierwszego postu:
    "Co mogę zrobić?"

    Jeżeli uważasz, ze wątkotwórca nie pyta o pomoc, tylko stwierdza fakty, to
    ... cóż... Twoje prawo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".