  • Data: 2004-04-26 12:28:21
    Temat: Re: 1 - maja - czy to dzień wolny od pracy ???
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > wolny, ustawa o dniach wolnych od pracy
    >
    > KG

    PROBLEM.
    Czy święto przypadające w innym dniu niż niedziela powoduje obniżenie wymiaru
    czasu pracy. Nawet wtedy gdy praca wykonywana jest w systeme od pn do pt a
    sobota jest normalnie dniem wolnym od pracy z tyt. 5dniowego tyg. pracy ?

    Bo coś mi się wydaje ze w maju 2004 każdy pracownik będzie miał wymiar czasu
    pracy obniżony o dwa święta tj o dnwa dni 16 godzin.